Komentari (92)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
...a gdje to na balkanima, molim lepo, "nadležni" slušaju struku?
@TheOstruga ...i drže se. strogo :))
Pa struka nije ponudila pravo rjesenje, gras skoro 2200 uposlenih na koliko linija. Uistinu pricate o struci koja treba nesto da rijesi. Ovdje treba srezati broj uposlenih na 500 i tako pokrenuti firmu ovako skoro 2.500.000 KM mjesecno treba samo za plate i nesto treba da se kaze a zarade jedva 1.000.000 ako i toliko. Ovdje ne treba struka ovdje treba matematika koja kaze da je firma samo na platama skoro 1,5 mio Km mjesecno u minusu. A da se ne govori o struji, nafti, rezervnim dijelovima, a prijedlog struke je da se pokriju gubici iz budzeta il iz kredita. To nije struka to je hrpa socijalistickih uhljupa koji bi nerad pokrivali od tudjeg rada. A 1.700 lendohana lezi i dr.ka po citav dan u grasu na raznim bolovanjima i slicno.
Nadlezni ne slusaju struku, jer nadlezni nemaju interes da slusaju, jer gledaju od danas do sutra, kako da uzmu sto vise i obezbjede sebe. Ne razmisljaju dugorocno kad je u pitanju drzavno ili tuđe.
I vi ce te nazalost kao POSTBANK BH u stecaj rad vlasti....
ali ovi ne kontaju da je svrha grasa pljačka naroda i drzave, nije im bitno kakva je usluga
Samo su kod nas inzinjeri i profesori glupi i ne znaju sta rade,svugdje u svijetu cijenjeni i trazeni...Sve je to tako jer nam je edukacija politickog vrha na nivou osnovne skole. Poznatiji kao sindrom "sta ti znas" kod Bosnja.
Lako je profesore predloziti zabranu voznje automobila ispod euro 3 norme kad se vozi audi a4, lako je profesore zivjeti sa platama preko 1000km, a kako cemo mi studenti platiti skuplju kartu, kako ce neko ko radi za upitnih 400km kupiti auto sa euro 3-4-5 normom..eee profesore nismo ni mi glupi da ne znamo sta treba promjeniti, ali nema mogucnosti...
LJudi od struke na cijem se celu nalazi Himzanija imaju na svako vozilo 4 vozaca koji nerade po rasporedu i tako iz dana u dan a vozila tuknu u koje god udes o revizorima ne komentarisem to je nepoznata vrsta covjekolika...
uvedite džabe prevoz i 80 posto problema ste riješili, strućnjaci
Vic. Revizori GRAS-a ne znaju za vremensku kartu koju njihova firma izdaje. Dnevne karte imaju kupiti na svako 56-om prodajnom mjestu 29. februara prijestupne godine. Pola tramvaja revizori ne smiju ni upitati za kartu, samo zene i muske ispod 1.70 i 60 kg.
U Beču Godišnja karta za javni prevoz košta 365 eura.Koristis tramvaje autobuse s-bane u svakoj zoni
Direkcija za javni prijevoz u KS - seku za direktoricu i svi gradovi u okruzenju ima da nam zavide...
GRAS je MORAO u stečaj još prije 8 godina, ali očigledno to ne odgovara niti Vladi KS-a, a niti Sindikatu GRAS-a. Da se stečaj uradio na vrijeme (prema zakonu o Stečaju koji precizno definiše kad i ko i kada ide u stečaj) do sada bi GRAS bio na zdravim nogama, ali niko nema "kila" da presječe a sve se dublje ide u propast iz koje se neće moći naći izlaz. Ali zato besplatno (pomoć iz Turske) dobijamo izraubovane autobuse i tramvaje, nema dnevnog voznog reda, i ako ga ima ne poštuje se...
Narod Zna !!! hajmo 300 000 bleeeee
Ma Konakovic će od toga napraviti nadaleko poznatu firmu-ekspert za sve i svašta
Važno je biti stručnjak u otimanju, ebo prijevoz :)