Komentari (69)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Radnici sa ŽFBH se u velikom broju dobrovoljno javljaju da se organizuju radni vodovi i da svako ide radit u skladu sa svojim mogućnostima. Ovo će bit završeno prije nego što mislite, 100%. Ali najvažnije je pljuvati po svemu domaćem.
Ide sada lopovluk i kriminal
Mogu i za sedam dana!
PRIKAŽI ODGOVORE (3)
A sto ne bi most radili, ako je jednom nasip popustio, koja je garancija da nece opet?
Za most ti treba cca 3/4 mjeseca... Treba beton da se suši...
Ozvedite i zatvorenike neka rade umjesto sto lege na racun poreskih obveznikasvakom narukvicu oko noge sa senzorom i pojacat i naoruzat policiju
Antidemokrat prvo nisam uposlenik ZFBIH niti sam tu ikad radio. Kao drugo viljuskarista sam sa srednjom građevinskom skolom diplomom posteno stecenom za Titinog vakta ne kupljenom. Drugo dug od 137 miliona km duga nisam ja napravio, direktor vam ima 6000 km platu osnovnu pa sam zakjuci. Koliko administracije nepotrebne ima. Kazes nisi poltron onda kazi kako je poslovanje zeljeznice i kakvo je stanje vozova i infrastrukture. Zemlje se hvale brzim vozovima nasi lokalnom linijom Sarajevo Pazaric.
Kako ne mogu, mogu naravno... Kako smo mi 1946.g. samo sa lopatama i krampovima povezali prugom Sarajevo i Ploče za manje od 6 mjeseci... I nismo se puno ni umorili
Za početak, sanacija podnaslova u dijelu "štete na prugi", čim se lektor vrati s godišnjeg
Trebalo je raditi o jednom trosku auto put i brzu prugu minimum brzine 200 Km na sat uz to je trebalo isto provuci sve kablove ka Mostaru.Ali to je za naše politicare naucna fantastika....
Mogu. Ali samo zato što najviše privatni kapital zavisi od te pruge pa će pogurati svoje prijatelje političare da to ubrzaju. Ali i pored toga, ne očekujem prije nove godine.
HAHAHAHA HAHAHAHAHA
Kako to misle izvesti za mjesec dana uradi podzidu i cekaj da sve opet ode u Neretvu.Prvo treba zabusiti šipove nakon toga idu stope za stubove,pa stubovi.Gore na zdravom dijelu zemljista opet idu temelji za željeznicki most koji ce biti odvijen delatacijom.Nakon toga salovanje samog mosta sa tih temelja i betoniranje prenapregnutim sajlama.To je minimalno pola godine da se uradi sigurno i kako treba.Da nemisle šalovati šalt tablama i matama.
šuplja, treba napravit potporne zidove da se to vise nikad ne desi a samo zato trebaju mjeseci
trebalo bi iskoristiti priliku, pa aplicirati EU fondove i uraditi totalnu rekonstrukciju od Sarajeva do Ploca
Možda u Japanu, vidjećemo.
Ljudi moji dragi jednom sam iz Dubrovnika došao solo do Čapljine i reko idem vlakom do Sarajeva,obići onaj tunel spasa,Čaršiju,odmarat i istraživat par dana itd(nisam nikada bio do tada u ljepom SA).Ušli u kupe neki Skandinavci i ja i to je bio HOROR FILM.Mi nismo mogli vjerovat na šta to liči i sve u raspadu,još piše da je neka donacije mislim Norveške.Jeste vi građani to zaslužili da je sve u BiH u poluraspadu.Srce i podrška za Bošnjake i moje Hrvate.drž' te se.
ti si u raspadu jarane a ne mi
Pa nisu Japanci da tako brzo završe. Ovdje će biti opet lov u mutnom kroz nabavke kao za vrijeme Covida. Naša pohlepna malograđanska posla.
Može, da to rade Kinezi.
Ako se ovo nesto bude radilo direktnom pogodbom, na ime vanrednog stanja, onda bi premijer Niksic morao u zatvor kao i Novalic...