Negativne reakcije
34

Bizarna kampanja SDP-a u Hrvatskoj: Bolje štrik oko vrata nego se mučiti

B. H.
Foto: Facebook
Foto: Facebook
SDP Hrvatske kampanjom na društvenim mrežama ima za cilj upozoriti na tešku situaciju u Hrvatskoj, konkretno na položaj penzionera. Međutim, način na koji su to htjeli postići je dobio brojne kritike.

Uz fotografije su ispisani citati. Nisu potpisani, ali se pretpostavlja da je riječ o imaginarnim citatima s obzirom na to da su popraćeni, kako se čini, ilustrativnim (stock) fotografijama, prenosi Index.hr.

Citat koji je privukao najviše pažnje je onaj navodne buduće penzionerke.

"Za dvije godine ću u mirovinu i jako se bojim te mirovine jer neću imati za život. Bolje je štrik oko vrata nego se mučiti. Radiš cijeli život pa umjesto da uživaš i odmaraš u mirovini, moraš strahovat hoćeš li imati za kruh", stoji u citatu.

SDP-ovci su u reklami koju promoviraju na Facebooku dodatno naglasili rečenicu "Bolje je štrik oko vrata nego se mučiti", čime se jasno aludira na samoubistvo kao opciju.

Nakon negativnih reakcija dijela javnosti u Hrvatskoj oglasili su se iz SDP-a Hrvatska.

"U sklopu naše predizborne kampanje obilazimo gradove Hrvatske i razgovaramo s našim građanima. Dosljedno prenosimo njihove riječi u formi citata. Ovo je, nažalost, točan citat jedne penzionerke iz Slavonije. Iako je izjava teška za pročitati, ona predstavlja hrvatsku stvarnost, dio naših građana živi na rubu siromaštva, s mirovinama od 200 do 300 eura nisu u stanju priuštiti si dostojanstven život. SDP to želi promijeniti i zato se i pitamo: Je li ona (ili bilo koji drugi penzioner) to zaslužila? Mi mislimo da nije", objavio je SDP