Boeing priznao da je znao za problem s avionom 737 Max, ali nije reagovao
Kompanija je saopćila da je nenamjerno opciju alarma učinila opcionom, a ne standardnom, ali je insistirala da to ne ugrožava sigurnost letenja.
Svi primjerci modela 737 Max su prizemljeni u martu nakon što se srušio avion Ethiopian Airlinesa u kojem je poginulo 157 ljudi. Pet mjeseci ranije je u padu aviona Lion Aira stradalo 189 osoba. U vrijeme povlačenja iz upotrebe je flotu ovog modela širom svijeta činilo 387 aviona.
Radi se o upozorenju pod nazivom Angle of Attack (AOA) koje je dizajnirano da obavijesti pilote kada dva različita senzora daju kontradiktorne podatke. Boeing je saopćio da je želio ponuditi ovo upozorenje u standarnoj opremi, ali nije shvatio sve do početka isporuka da je dostupna samo ako kompanije kupe opcioni indikator. Rečeno je da se ovaj problem trebao riješiti naknadnom nadogradnjom softvera.
Boeing je tvrdio da softverski problem nije utjecao na sigurnost aviona.
Američka federalna administracija za avijaciju je saopćila da je Boeing nije obavijestio o problemu sa softverom do novembra 2018. godine, mjesec dana nakon nesreće aviona Liona Aira.
FAA je saopćio da je problem predstavljao "mali rizik", ali da je Boeing mogao pomoći u eliminaciji moguće konfuzije ranijim obavještavanjem.
Ugao leta aviona je izdvojen kao faktor u nesrećama. Boeing je saopćio da su u oba slučaja pogrešni AOA podaci dospjeli u MCAS sistem zadužen za sprečavanje gubitka brzine. Sada kompanija razvija novi softver za MCAS.