Komentari (74)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Ne mogu ni zamisliti kroz šta su ti ljudi prošli. Ne daj Bože nikome.
Hahahaha Sandzaklija, mogao bi ti film napraviti na taj fazon :P
menai, samo nek on ne piše režiju ni režiser ne bi skontao šta je napisao :-)
PRIKAŽI ODGOVORE (1)
Boze sacuvaj mene i sve ostale tog osjecaja...
Pa imaš li išta u toj jadnoj glavi koju ti je Bog greškom nasadio na ramena, nije ovo vijest za tvoje bolesne frustracije, popusti malo sviju ti.
@PRAVDA-po-MRAKU, da nema klix-a gdje bi inace lijecio komplekse? Idi do psihijatra dokje vrijeme!
Nikako ljudi da nauče da je bolje ništa ne reći u ovim situacijama nego nekakve fraze ispucavat i trkat se ko će bolje. Ne znam imal nacije na svijetu koja ima više "prigodnih" besmislica za tragedije od nas.
Germanwings je dosad bila uvjek sigurna companija ja sam vose puta letila sa njima iz stuttgarta do sarajeva..ovo je uzas.. nedo bog nikom
i ja redovno tom linijom bar tri puta godisnje,sad ne znam bas..
Tim još gore, to je vječnost!
Ko ce poslati SOS kad vidi kraj.
Sinoc je bila interesantna emisija na njemackom ARD, gdje je gostovao i glasnogovornik Cockpit-a, udruzenja njemackih pilota, koji i sam leti vec 23 godine. On je objasnio filozofiju koja stoji iza AIRBUS-ovih aviona i koja je mozda dio razloga nesrece. Airbus polazi od ideje da avion nadzire pilota, jer su piloti ljudi i ljudi grijese - dakle izmedju pilota i mehanizma upravljanja aviona stoji kompjuter koji odlucuje da li informacije, koje mu pilot daje, imaju smisla. I ako po njemu nemaju - blokira pilotovu komandu. Tako je valjda vec doslo do nekoliko nesreca u proslosti, jer scenariji Airbus-a (koje takodjer ljudi programiraju) jednostavno nisu predvidjeli neke situacije. Jedina sansa, kako kaze, je da pilot potpuno iskljuci Boardcomputer, ali ni to ne granatuje sve - jer neke komande u Airbusu idu samo putem Boardcomputer. Nesreca je grozna, ali kako su rekli - prosle godine je u svijetu stradalo oko 1,000 ljudi u avionesrecama, a 3,000 na cestama samo u Njemackoj.
Da, samo sto broj automobila ne mozes usporediti sa brojem aviona. Na zapadu skoro pa sve osobe posjeduju auto, kao sto su sa istim svakodnevno na cesti. Statisticki je avion sigurnije prijevozno sredstvo, ali da bi se dobila tocna informacija potrebno je puno vise informacija uzeti u obzir od samog broja poginulih.
@adtb: Prosjek starosti Germanwings flote je 3-5 godina, ako cemo vec o tome. Nizi od Lufthansinog. Sto je starija i bolje etablirana aviokompanija, to ce i avioni biti stariji - Ryanair ima flotu koja je u prosjeku strara 5 godina, ali s njima opet nikad ne bih letila. A ovaj avion jeste bio star, ali je imao generalni tehnicki pregled u ljeto 2013 - i na to su se osvrnuli u emisiji. Sto je sam avion star 23 godine ne govori nista o njegovim tehnickim dijelovima. Ali sve je sada spekuliranje, saznat cemo vise kada dodju analize crne kutije.
PRIKAŽI ODGOVORE (3)
jadni ljudi, al su se isprepadali...zasluzuju duzi placeni odmor
Ne ponovilo se . R.I.P
Strahota!!!
Pa i vi ste juce objavili da je pao nakon 80 minuta leta pa sta sad,ljudi su izginuli padajuci 8 ili 18 minuta..
Majstore i pad je let a ja sam pokusao biti jasan da za 80 minuta je u Njemackoj,to je to..
Naravno da nece al nece reci ni da si htio plivati jer si skocio sa zgrade,ccc!A znas li koja je razlika kad neko skoci (leti)sa 20 i 2 sprata?
PRIKAŽI ODGOVORE (1)