Pariz u sljedeće četiri godine želi biti "100 posto" prilagođen za kretanje biciklom
Namjera je da se do 2026. napravi još 180 kilometara biciklističkih staza te hiljade biciklističkih parkinga. Osim toga, svjetlosna signalizacija, semafori će davati prednost kretanju biciklista, tramvaja i autobusa. Trenutno prednost imaju automobili.
Prethodno navedeno je dio velikog plana kojim se želi podstaći biciklizam kao sredstvo urbane mobilnosti. Plan je prijedlog gradonačelnice iz Socijalističke stranke Anne Hidalgo, koja se kandidovala za predsjednicu države.
Ranije je obećala "ekološku transformaciju" francuske prijestolnice. To podrazumijeva i uklanjanje polovinu od postojećeg prostora za kretanje automobila.
Prijevoz biciklom ima višestruku korist za zdravlje čovjeka i okoliš. Njime se sagorijevaju kalorije, smanjuje stres te pozitivno utječe na mentalno zdravlje. Prijevoz biciklom 30 puta manje zagađuje okoliš nego prijevoz automobilom.
Godišnja emisija ugljendioksida bi se ovakvim načinom prijevoza mogla smanjiti za 300 miliona tona te bi gradovi širom svijeta do 2050. mogli uštedjeti čak 25 biliona dolara, napomenuli su u Svjetskom ekonomskom forumu (WEF).