Pogledajte kako izgleda austrijska željeznica, ovo su vagoni nove generacije
Kako su saopćile vlasti Beča, vagoni će narednih godina biti mjerilo za udobnost, održivost i fleksibilnost. Novi, kako je navedeno, visoko inovativni vagoni su uz moderan dizajn, više udobnosti i povećanu privatnost optimalno prilagođeni potrebama putnika.
Najavljeno je da će uprava Austrijskih saveznih željeznica do kraja 2025. godine pustiti ukupno 33 noćna voza u promet, kojima će putnici, kako je istaknuto, brzo, a istovremeno i na ekološki prihvatljiv način stići do svog odredišta. Novi vozovi mogu razviti brzinu do 230 kilometara na sat. Od sedam vagona, pet je predviđeno za odmor i spavanje.
Maksimalan broj mjesta u vozu je 254. Sve kabine za spavanje opremljene su fiksno montiranim krevetima, udobnim kutkom za sjedenje, opušteno čitanje ili jelo tokom putovanja, a imaju i toalet i tuš. U novim mini kabinama za putnike samce nalazi se sve potrebno za neometano noćno putovanje - skladišni prostor, klizni sklopivi stol za doručak sa ogledalom, vješalica, stolna lampa kao i ormarići za prtljag.
Kako je naglašeno, novina je i besplatan internet koji je do sada bio ograničen samo na Railjet vozove. U sve vagone je ugrađen moderni informativni sistem kojim putnici mogu dobiti sve informacije o putovanju.
"Noćni vozovi predstavljaju sve dominantniji vid prijevoza u Evropi, jer su klimatski prihvatljiva alternativa letovima na kratke relacije. Ko putuje noćnim vozom bira najopušteniji oblik putovanja i doprinosi smanjenju emisije ugljendioksida. U poređenju sa avionom, noćna putovanja su 50 puta ekološki prihvatljivija opcija", izjavila je austrijska ministrica za zaštitu okoliša Leonore Gewessler.
Krajem ljeta sljedeće godine vozovi će saobraćati na relacijama između Austrije, Njemačke i Italije, odnosno iz Beča i Minhena za Rim, Veneciju i Milano. Do 2025. plan vožnje će obuhvatati i Švicarsku i Nizozemsku te će zamijeniti većinu postojećih vozova, saopćile su vlasti Beča.