Komentari (30)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Policija koja gleda ko vozi 51, a ne gleda kamione koji voze 30 iz Tuzle i nece da se sklone pa ljudi ginu !
A i tebe; pa lakše je sjediti u toplom i dr*ati telefon i radar, nego prestretati kamione. Osim toga, radar donosi pare, pa presretanje kamiona sigurnost na cesti, pa ti zaključi šta je njima važnije.
Baš jučer sam vozio ovu dionicu, nakon dužeg vremena i zamisli, slikaju me radarom sakriveni iz auta, na ograničenju 40, ja vozio 65 i dobijem zabranu 1 mjesec,100km i 2 boda. Zaustavi me policajac i prva riječ, nije ti niko blico !? A da ne komentarišem kakva je ova dionica puta, svako ko vozi treba svako jutro dijete da poljubi jer ne zna hoćel se vratit kući.
PRIKAŽI ODGOVORE (1)
Dok "ne znam izračunati procenat" i Megatrend student izmišljaju toplu vodu, ovo nam se dešava. Za 30 godina smo put Tuzla - Sarajevo skratil iza čitava 3,2 km. Pri tome je u vukojeinama Hercegovine napravljeno preko 100 km puta i autoputa. NE kažem da je Njiva za sve kriv, kriva je i zelena banda. Ali su Njivini vladali 10 godina od ovih 30, i nemaju čak ni mapu novog puta. Bitno je staviti radare, ebo ih radar
Za 30 godina od rata ova jadna vlast nije uspjela napraviti autoput izmedju dva najveca grada u federaciji.Jadno da jadnije ne moze.
Preporuka - koristite app Waze. Trudim se da redovno dodajem svaku neobilježenu policijsku sačekušu. Dosta korisnika čini isto. Što nas je više, veće su nam šanse. Ovo ne znači da treba divljati automobilom.
30 godina mi nismo u stanju da napravimo 100 kilometara normalnog puta od Tuzle do Sarajeva jer manje ce ostati da kradu lopovi koji su se uz lazne diplome i uvlacenje docepali pozicija
... jedna od najuđih krivina. naizgled bezazlena
Na slici se vidi da je kvaliteta asfalta na toj dionici katastrofalna, zamisli kako je tek uzivo.
Ovaj dio puta je horor, ne za ove koji prave udese vec za one ni krive ni duzne koji su osudjeni stajati u koloni satima.
nije horor kad se vozi normalno. ovdje je neko od ove dvojice sjekao krivinu sto vidjam bukv svaki dan. jer ipak je to sve schumacher do schumahera....
Gradi se vjerovatno po proporcijama uplate poreza? Tuzla i Sarajevo manje uplaćuju od Lištice i Gruda?
tuzlacima je bolje da lete do sarajeva!
Ne treba nikakva autocesta nit brza cesta Sa-Tz. Dovoljna je i ova, da limari i čekićari imaju posla. Nek se HercegBosna povezuje s Dalmacijom. Nama ne treba put preko Save ili Drine. Mi ćemo 40-50km/h pa polahko...
ova dionica puta se komotno moze nazvati kaca smrti
Najbolje bi bilo izbjegavati put u Sarajevo. Ne davati im ni porez niti ići tamo. Pare redovno uzimaju a putevi se prave po jugu. Zbog čega je jug prioritet u odnosu na sjever države.
Opet ista krivina , prije petnaestak dana ,desetak metara niže isto .
Putevi se grade u hercegovini, a ovi u federaciji Tuzla..Sa i Gorazde ..Sa..na cekanju..a najvise para daje Kanton Sarajevo
Na suncu otopio se asfalt, a u sjenama leda cenat imahahahhaha
Cenat???? Šta je to?
pa sta je negativno, koliko me puta kada sam tek pocinjao da vozim bacalo ovako gdje je sjena u krivini i na kraju kada te koji put baci, valjda skontas da gdje je sjena, nema sunca LED !!!
PRIKAŽI ODGOVORE (1)