Komentari (13)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Sve je ukazivalo od samog početka na to da su ta dva diletanta u kokpitu kriva za nesreću. Ne pada avion tako lako pogotovo Airbus... Serija neshvatljivo loših poteza je dovela do pada..
Srusio ga sad znam
Pa logicno da je zbog ljudske, ko je drugi pravio neg9 covjek, ko upravlja, covjek. Covjek za sve kriv.
Tu se pilot krenuo boriti sa brzinom i odrzavanjem visine i taman na finalnom skretanju za pistu je jednostavno bio prespor i prenisko i jednostavno stallovao i srusio se u stambeni dio. Tuzan ishod, ali velika greska i samopouzdanje pilota.
On je uspio doci do piste i kada je bio spreman da dodje u kontakt sa tlom, tek je tu primjetio da avion ne usporava i da jos nema kontakta i vidio je da se stajni trap nije spustio, odma je krenuo u go around ali je pri povecanju brzine lijevim i desnim motorom na dva mjesta zakacio pistu i iz njih su krenuli curiti ulje i hidraulicni fluidi. Kada je poletio ponovo obavijestio je kontrolu leta da ce pokusati ponovo i onda su se motori iznenada ugasili i pokvarili zbog nedostatka ulja.
Nije mogao smanjiti brzinu jer je rapidno pokusavao da se spusti i pri takvoj brzini i visini je pokusao spustiti stajni trap, koji jednostavno ne moze da se spusti pri takvoj visini, zbog pritiska. Nije vidio da se trap nije spustio od upozorenja za preveliku visinu na slijetanju koja se u A320 oglasava isto kao i alarm za trap. Greska mu je bila sto nije obracao paznju na poruku da se trap nije spustio na ECAMU (srednjem displeju na kokpitu koji prikazuje razne tehnicke informacije).
Moram napisati tekst u par komentara jer klix ne da duge komentare, cisto za one koje zanima ova nesreca. Velika greska pilota. Na par nautickih milja od poravnanja sa lokalizerom za ILS slijetanje su bili na 7000 feeta, a trebali su biti na 3000 kad su bili ucvrsceni na ILS-u i brzina im je bila duplo veca. Pilota je tri puta kontrola leta upozoravala da je previsoko i da uradi go around i proba ponovo, ali je pilot rekao da moze uspjeti do piste.
Imate gresaka. Sta Vam znaci da kontrola leta nije obavijestila pilote o ostecenim motorima? Valjda su piloti ti koji nisu obavijestili kontrolu leta da su im osteceni motori. Tek su proglasili mayday zbog motora na final approachu kada je vec bilo prekasno jer im je airspeed bio prenizak pa su dozivjeli slom uzgona, tj. stall i avion je jednostavno propao, bez mogucnosti da dodje do piste.
@kenomax ti ko aircrash investigation na nacionalnoj geografiji jbt... idi malo na zrak ba