Za rođendan i sjećanje
4

Abarth još jednom vratio u život Alfa Romeo 4C

E. L.
Alfin dvosjed 4C poslužio je Abarthu kao osnovica za model 1300 OT s kojim italijanska kompanija uz obilježavanje 75. rođendana želi podsjetiti na FIAT-Abarth OT 1300 iz 1965. godine.

Proizvodnja Alfinog ultralaganog karbonskog dvosjeda 4C s centralno postavljenim motorom, koji je mnogim osobinama bio italijanski odgovor na slično koncipirane modele Lotusa (Elise/Exige), završena je 2020. godine.

Četiri godine poslije u Stellantisovom odjelu Heritage odlučili su da bi nekoliko od preostalih šasija, motora i mjenjača moglo poslužiti za adekvatno obilježavanje 75. rođendana čuvene italijanske kompanije koja se krije iza amblema škorpije, a rezultat odluke je model Classiche 1300 OT s kojim su u Abarthu istovremeno napravili i osvrt na trkaći FIAT-Abarth OT 1300 iz 1965. godine.

Uz podsjećanje da su u Abarthu Alfin 4C koristili kao osnovicu i prije tri godine, kada su s "open-air" modelom Classiche 1000 SP napravili osvrt na trkaći FIAT-Abarth 1000 iz 1966. godine, na naglašeno redizajniranoj karbonskoj karoseriji nove kreacije u oči upadaju drugačija kućišta prednjih i zadnjih LED svjetala, otvor na krovu, oznake i natpis Abarth između zadnjih svjetala, ali i način na koji se sada podiže veliki poklopac iza kojeg se krije 1,75-litarski četverocilindarski turbobenzinski motor.

Ukupno 240 "konja" u Alfi 4C zaduženo je za pokretanje manje od 900 kilograma. Opremljen sa 6-stepenim mjenjačem s dva kvačila, dvosjed iz mjesta do "stotke" stiže za 4,5 sekundi i razvija 258 km/h, a svoju je efikasnost pokazao na čuvenoj njemačkoj stazi Nürburgring Nordschleife na kojoj je bivšem trkaču i glavnom uredniku njemačkog magazina Sport Auto, Horstu von Saurmi, za „zatvaranje“ kruga trebalo 8 minuta i 4 sekunde.

Prije početka proizvodnje u Heritage odjelu u Torinu izložili su umanjenu maketu modela Classiche 1300 OT koji će Abarth napraviti u samo pet primjeraka. Cijena još uvijek nije objavljena.