Zbog nove strategije
115

Arteon odlazi u historiju, Volkswagen se fokusira na profitabilne modele

D. B.
Kompanija Volkswagen je donijela čvrstu odluku da rast prihoda bude njen prioritet kako bi investirala u buduću tehnologiju, a dio tog plana je pojednostavljenje ponude i smanjenje složenosti što nažalost znači kraj za Arteon.

Njemački gigant je nove mjere najavio na radnom sastanku održanom u Wolfsburgu pod nazivom "Accelerate Forward, Road to 6.5", a glavni cilj programa je postizanje povrata na prodaju od 6,5 posto i povećanje zarade za 10 milijardi eura do 2026. godine.

"Program je prioritet broj 1 za cijeli upravni odbor. Ostvariti ovo do 2026. godine je veoma ambiciozanc ilj, ali je izvodiv ukoliko udružimo naše napore. To će nam pomoći da sačuvamo radna mjesta, finansiramo svoju budućnost iz vlastitih resursa te nastavimo investirati u nova vozila i tehnologije, kao i u modernizaciju naših postrojenja i obuku osoblja", izjavio je direktor Volkswagena Thomas Schafer.

U VW-u znaju da će to zahtijevati implementaciju brojnih napora za uštedu novca u administraciji, istraživanji i razvoju, materijalnim troškovima, konstrukciji vozila i ponudi proizvoda. Program vodi Project Management Office koji je u procesu uspostavljanja, a cilj je izbjeći smanjenje plata i otkaze.

Za kupce će to značiti manje vozila i opcija iz VW-a, a proizvođač želi smanjiti broj verzija u svojoj ponudi i optimizirati prinos svojih MQB i MEB platformi.

To znači da modeli male proizvodnje poput Arteona odlaze u prošlost, kao i fokus na osnovna vozila.

VW će smanjiti i broj konfiguracijskih opcija za svoje automobile. Primjera radi, ID.7 će imati 99 posto manje opcija u odnosu na sedmu generaciju Golfa. Ured upravljanja projektima će u septembru predstaviti sve mjere koje planira implementirati u okviru ovog programa, a puni zamah se očekuje do oktobra 2023. godine.