Kodnog imena B1, Audi 80 se smatra začetnikom kompaktnih sedana ili B serije. Kada se razgovara na temu najvažnijih Audijevih modela u historiji, Audi 80 uvijek ima svoje mjesto zbog njegovog doprinosa brendu u smislu historije i prodaje.
Osim što je postao istinski klasik, Audi 80 i njegovi nasljednici uvijek su donosili inovacije. One uključuju četverocilindrični TDI motor, Quattro pogon sa samozaključavajućim centralnim diferencijalom, DTC prijenos i stražnji sportski diferencijal
Naravno, među inovacijama su i petocilindrični turbo motori poput onih u prvom RS modelu, koji pokazuju Audijevu ekspertizu.
Prvi Audi 80 je bio lagani dvovratni automobil težak samo 835 kg, dizajniran je da u potpunosti bude kompaktan, njegovo međuosovinsko rastojanje je iznosilo 2,47 metara, a ukupna dužina 4,18 metara. Bio je poznat po upravljivosti i niskoj potrošnji goriva, a 1973. godine je dobio nagradu za najbolji evropski automobil godine.
Audi 80 je bio i komercijalni hit, kako u Evropi, tako i u SAD-u gdje se prodavao kao Fox. Postao je prvi Audijev model s više od milion prodanih primjeraka, a u kombinaciji s nasljednikom A4, taj broj je veći od 12,5 miliona primjeraka (od B1 do B9).