
Njemačka kompanija je najavila da će nastaviti nuditi modele s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem duže nego je prvobitno planirano, jer tržište nije spremno za svijet u kojem postoje samo električna vozila.
"Kao dio naše inicijative proizvoda, mi ne lansiramo samo nove električne modele, nego i novu generaciju motora s unutrašnjim sagorijevanjem te plug-in hibride. Obavljat ćemo proizvodnju naših posljednjih vozila sa SUS motorima ovisno o dešavanjima na svjetskim tržištima", izjavio je direktor Gernot Döllner tokom Audijeve godišnje medijske konferencije za 2025. godinu.
Iz Audija su ranije rekli da će sljedeća generacija modela Q7 biti ujedno i posljednji model sa SUS motorom, što se poklapalo s krajem razvoja SUS motora 2026. godine. Plan je bio da se ova vozila zadrže na tržištu do 2032. godine, kada bi Audi prešao na proizvodnju samo električnih vozila. Međutim, Döllner sada govori nešto drugo.
Slijedeći primjer konkurenata među kojima su BMW, Mercedes-Benz i Volvo, Audi će odgoditi svoj prelaz na potpuno električnu ponudu. Ovaj potez ima smisla, posebno kad se uzme u obzir da Porsche i dalje planira prodavati SUS modele duboko u 2030-tim.
Döllner je nagovijestio i nove modele za 2025. godinu, koji će "podmladiti cijelu ponudu", a do kraja godine će brend imati "najmlađi portfolio u svojim tržišnim segmentima".
On je potvrdio da će nova generacija Q3 stići ovog ljeta, nakon nedavno lansiranog modela A6 Avant. Također, rekao je da će plug-in hibridna verzija modela A5 debitovati 25. marta kao jedan od 10 PHEV modela planiranih za ovu godinu. Plug-in hibride je opisao kao "centralni dio portfolija dok kompanija ide ka potpuno električnoj ponudi", čime je najavio da će Audi više naglašavati ove tipove pogona.