U adekvatnom okruženju
4

Audi intenzivno testira RS Q e-tron s kojim će učestvovati na reliju Dakar

E. L.
Trkaći prototip s kojim će se Audijev tim okušati na narednom izdanju Dakar relija pokreću dva elektromotora koji kombinovano raspolažu s više od 670 KS.

Iz Audijevog odjela za trkaće aktivnosti stiglo je nekoliko fotografija s intenzivnih testiranja njihovog elektropokretanog trkaćeg prototipa s kojim će u novoj klasi (T1-E) učestvovati na narednom izdanju Dakar relija koji će se od 2. do 14. januara 2022. godine voziti u pustinjama Saudijske Arabije.

Nakon više od 1.600 nemilosrdnih testnih kilometara koje je RS Q e-tron "progutao“ na makadamskim cestama u Španiji, tim je dvosedmična testiranja nastavio u pustinjama Maroka u kojima Audijev automobil, pored ostalog, mora da izađe na kraj i s pješčanim olujama i ekstremno visokim temperaturama zraka.

"Na reliju ne očekujemo visoke temperature koje su nas dočekale u Maroku, ali smo automobil svjesno izložili najekstremnijim uslovima da bismo saznali kakav će uticaj imati na pogonske sklopove i baterije. Na dobrom smo putu, ali posao oko optimiziranja još nije završen“, rekao je Andreas Roos koji je odgovoran za trkaće aktivnosti Audi Sporta.

Audije RS Q e-tron koje će na Dakar reliju voziti Stéphane Peterhansel, Carlos Sainz i Mattias Ekström pokreću dva elektromotora iz Formule E koje napajaju baterije kapaciteta 52 kWh za čije je brzo punjenje, pored regenerativnog kočenja, zadužen i dvolitarski četverocilindarski turbobenzinski motor kakav Audi koristi u DTM-u.

Za stotinjak dana bit će poznato kako su se elektropokretani Audiji snašli u nemilosrdnom ritmu i okruženju koje sa sobom donosi Dakar reli.