Mnoge kompanije su se odlučile za dvodimenzionalni dizajn koji je učinio logotipe konzistentnim u svim medijima, od kompjuterskih ekrana do prednje rešetke. Audi se sada priključio tom trendu te je uveo novi 2D dizajn logotipa za svoja vozila i brendiranje.
Četiri prstena su zadržana, ali je cjelokupni stil mnogo "ravniji". Audijev dizajner Andre Georgi je rekao da je novi logotip "značajno moderniji" od onog koji zamjenjuje. Ideja od Audijevom 2D logotipu datira još od 2016. godine, no maha je uzela 2020. godine kada je njemački proizvođač automobila počeo ponovo razmišljati o svom korporativnom identitetu. Tada je odlučeno da četiri prstena uvijek i svugdje trebaju izgledati isto.
Audijev novi, ravniji logotip ne sadrži hrom, a umjesto toga se koompanija odlučila za crno - bijeli izgled visokog kontrasta. Kompanija će i dalje omogućavati kupcima da izaberu prstenove u crnoj boji, a riječ je zapravo o verziji u kojoj će bijela boja biit zamijenjena tamno sivom. Novi Audijev logotip se poklapa sa standardizacijom fotnova koji se koristi izvana i unutra. Nazvanje "Audi Type", a kupci će ga početi viđati na B stubovima Audijevih novih modela, kao i na drugim mjestima.
Međutim, četiri prstena koja čine logotip su nezamjenjiva, a predstavljaju spajanje četiri proizvođača automobila 1932 godine u Auto Union. Ova kompanija je kasnije postala Audi kakav poznajemo danas.
Prije Audija su dizajn logotipa promijenili Volkswagen, BMW, Nissan, Škoda, Kia, Peugeot, Renault, General Motors, Buick i drugi.