Komentari (7)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Karbon to ste vi.
Pa kad ne mogu stić Kineze
Samo hibrid i to da se sam puni u voznji, svs ostalo nije neka opcija
Ni to nije bas sjajno rijesenje. Usteda goriva kod tih hibrida nije velika, a startna cijena i cijena bilo kojeg kvara tog sustava su astonomske. Danasnji klasicni 2.0 dizel motori sa cca 150-200 konja u luksuznim autima tipa A6, E klasa BMW5 teskim 2T u konbiniranoj vozni trose 5 do 7 litara, a ispod toga tesko ide bilo koji hibrid.
@mi5 stvar je u tome da je dizel bas out u 2024, sve ih se manje i proizvodi, sto se kvarova tice baterije imaju vijek ko i samo auto i ispostavlja se da tih kvarova kojih se nasi ljudi toliko boje uopste nema (Toyota je to dokazala), a i zamjena baterije nije skupa jer su to male baterije, nije full hyrbid niti elektricno auto, svaki ovaj novi auto da se bilo sta pokvari je svakako skupo jer su nove tehnologije, sve ekrani, displeji...
Znao sam da su Njemci preregulisani ali razvoj E-Auta ich nenormalno zamara. Nemaju ideju za rješenje krize. A Tesla i azijski modeli sve jači u Evropi.
Taman za našu vw se|jadiju da mogu parkirati po Ferhadiji.