Samo hibrid i to da se sam puni u voznji, svs ostalo nije neka opcija
Ni to nije bas sjajno rijesenje. Usteda goriva kod tih hibrida nije velika, a startna cijena i cijena bilo kojeg kvara tog sustava su astonomske. Danasnji klasicni 2.0 dizel motori sa cca 150-200 konja u luksuznim autima tipa A6, E klasa BMW5 teskim 2T u konbiniranoj vozni trose 5 do 7 litara, a ispod toga tesko ide bilo koji hibrid.
@mi5 stvar je u tome da je dizel bas out u 2024, sve ih se manje i proizvodi, sto se kvarova tice baterije imaju vijek ko i samo auto i ispostavlja se da tih kvarova kojih se nasi ljudi toliko boje uopste nema (Toyota je to dokazala), a i zamjena baterije nije skupa jer su to male baterije, nije full hyrbid niti elektricno auto, svaki ovaj novi auto da se bilo sta pokvari je svakako skupo jer su nove tehnologije, sve ekrani, displeji...
Prikaži sve komentare (7)