Prototip sadrži manje promjene eksterijera, no važnije su ipak "ispod kože", uključujući snažnije električne motore, brže punjenje i sofisticirani aktivni ovjes, ali i novi RS Performance flagshio paket opreme.
Audi e-tron GT prototip prikazan na zvaničnim fotografijama na nosi nikakvu kamuflažu, a livreja je jedino što ga razlikuje od finalnog produkcijskog modela. Električni automobil je lako prepoznatljiv, no detaljniji pogled otkriva nekoliko promjena u odnosu na aktuelni RS e-tron GT. Prednji branik ima redizajnirane usisnike i nešto drugačiju prednju masku, dok je nazad redizajnirani difuzor. Na automobilu je novi set aerodinamički optimiziranih felgi u crnoj boji.
Osim što je podijelio fotografije prototipa e-tron GT parkiranog pored supermotocikla Ducati Panigale, Audi nije otkrivao detalje o mehaničkim i tehnološkim poboljšanjima, koja će navodno biti značajnija.
Sudeći prema nedavno obnovljenom Porsche Taycanu, Audi e-tron GT dolazi s moćnijim električnim motorima, bržim punjenjem do 320 kW umjesto do 270 kW, a neke verzije bi mogle koristiti i bateriju većeg kapaciteta od 105 kWh, koja će ponuditi veći domet u odnosu na postojeću bateriju kapaciteta 93,4 kWh.
U vrhu obnovljene ponude naći će se novi RS Performance flagship, koji će razvijati više od 646 KS, a kojima raspolaže odlazeći RS e-tron GT, no manje od 952 KS koje nudi Porsche Taycan Turbo S.
Još jedna značajna karakteristika je novi aktivni ovjes s hidrauličnim aktuatorima sličan Porscheovom Active Ride ovjesu. To će Audijevim inženjerima omogućiti da dodatno povećaju udobnost i dinamiku vožnje električnog modela. Tehnički menadžer projekta Jaan Mattes Reiling je rekao da poboljšani sistem ovjesa uvodi nove mogućnosti podešavanja, čime nagovještava da će vozač imati širi spektar načina vožnje i postavki.
Audi nije objavio datum debija obnovljene porodice modela e-tron GT, ali se očekuje u narednim sedmicama ili mjesecima.