Porodični "okršaj"
11

Audi R8, RS3 i RS Q8 odmjerili snage u utrci ubrzanja

D. B.
Na kanalu Carwow objavljen je zanimljiv troboj u kojem su snage odmjerili Audijevi modeli R8, RS3 i RS Q8.

R8 predstavlja Audijev superautomobil, ali njemački brend nudi još nekoliko modela visokih performansi. RS3 i RS Q8 silaze s proizvodne trake s moćnim motorima, ali primjerci koji su se suprotstavili modelu R8 V10 performance Spyder nisu u fabričkim konfiguracijama, što je pomoglo u balasiranju snaga.

RS3 pokreće 2,5-litarski petocilindrični turbobenzinac koji razvija 550 KS i 730 Nm obrtnog momenta nakon tuninga. Motor je uparen sa sedmostepenim automatskim mjenjačem s duplim kvačilom i pogonom na sva četiri točka. RS Q8 ima 4,0-litarski V8 motor čija je snaga povećana na 710 KS i 900 Nm obrtnog momenta, a prenosi se također na sva četiri točka putem osmostepenog automatskog mjenjača.

R8 V10 Spyder se našao između njih sa svojim atmosferskim 5,2-litarskim V8 motorom koji isporučuje 620 KS i 580 Nm obrtnog momenta. Ovaj model također ima pogon na sva četiri točka, a njegov motor je uparen sa sedmostepenim DCT mjenjačem.

RS3 i RSQ8 imaju mnogo snage, no to ipak nije dovoljno da pobijede R8 u klasičnoj utrci ubrzanja. Spyder je jednostavno brži te 402 metra prelazi za 11,1 sekundu. RS3 je taj posao obavio za 11,5 sekundi, ali ni veći RS Q8 nije bio daleko sa 11,7 sekundi.

Prvi "leteći start" je podrazumijevao aktiviran najudobniji mod, a rezultati su bili jednaki kao i oni iz dvije utrke sa startom iz mjesta. R8 je bio prvi, RS3 drugi, a RS Q8 treći. Međutim, druga utrka s "letećim startom" je vožena sa sportskim modom i tu je R8 "pao" te završio drugi iza modela RS3. Najteži RS Q8 nije mogao parirati ni u testu kočenja, a RS3 i R8 su bili toliko izjednačeni da je bilo nemoguće odrediti pobjednika.