Automobil izgleda poznato jer je inspirisan konceptom RS6 GTO iz 2020. godine. Djelo je 12 pripravnika, koji su motivaciju pronašli u trkaćem automobilu Audi 90 quattro IMSA GTO iz 1989. godine. Ta veza je lako uočljiva jer novo specijalno izdanje ima tamnu masku i branik kako bi izgledao niži i širi, a u tome mu pomaže naglašeni spliter, koji privlači pažnju zahvaljujući svojoj crvenoj boji.
Međutim, to je samo "vrh ledenog brijega", jer automobil posjeduje jedinstvenu haubu od karbonskih vlakana s izloženim detaljima. Prednji blatobrani su također napravljeni od karbona te sadrže ventilacijske otvore koji smanjuju pritisak zraka na lukove točkova i unapređuju hlađenje kočnica.
Karavan je opremljen dvostrukim krilom inspirisanim motosportom, koji je gotovo u potpunosti preuzet od koncepta. Krovni nosači su uklonjeni kako bi se dobila ravnija i više sportska silueta, dok je masivni difuzor naglašava širinu automobila.
Tu su i karbonska kućišta bočnih retrovizora, a automobil karese i sjajni karbonski detalji. Pridužene su im oznake u boji, kao i specijalni set 22-inčnih točkova dostupan u bijeloj boji. Govoreći o bojama, specijalni model krase privlačne grafike, kao i Arkona bijela, Nardo siva, Chronos siva metalik, Madeira smeđa metalik ili Mythos crna metalik boja.
Unutrašnjost je u crnoj boji, dok kontrast prave crveni i bakreni detalji. Sjedišta imaju masivne bočne potpore, a krasi ih i RS6 GT natpis te središnji dio sa saćastim uzrokom.
Sigurnosni pojasevi su u crvenoj boji, a tu su i specijalne patosnice te numerisana oznaka na centralnoj konzolu. Dinamica obloge od mikrovlakana su standardne, ali kupci mogu dobiti i karbon otvorenih pora sa strukturom od kepera.
Što se tiče performansi, 4,0-litarski V8 motor razvija 630 KS i 850 Nm obrtnog momenta, što je za 30 KS i 50 Nm više u odnosu na standardni model.
Motor je uparen sa osmostepenim Tiptronic mjenjačem i quattro sistemom pogona na sva četiri točka s istim središnjim diferencijalom kao i RS6 Avant. Ta komponenta je preuzeta, no automobil je dobio i unikatni podesivi ovjes, kao i specijalno porešeni quattro sportski stražnji diferencijal. Ovjes spušta automobil za 10 mm "obećava savršenu kombinaciju dinamike i udobnosti".
Ostale karakteristike uključuju kruće stabilizatore, keramičke kočnice i Continental Sport Contact 7 gume. Ove gume nude "konstantno bolje držanje ceste i u suhim i u mokrim uvjetima", kao i smanjeno podupravljanje prilikom skretanja pri velikoj brzini.
RS6 Avant GT ubrzava od 0 do 100 km/h za 3,3 sekunde, a do 200 za 11,5 sekundi. Maksimalna brzina iznosi 305 km/h.
Proizvodnja će biti ograničena na samo 660 primjeraka, a isporuke počinju u drugom kvartalu godine. Cijena u Njemačkoj iznosi 219.355 eura.