Samo 660 primjeraka
24

Audi RS6 Avant GT je "specijalka" sa 630 KS, košta 219.355 eura

D. B.
Audi je predstavio RS6 Avant GT kao svoju novi specijalni model, koji je ujedno i vrhunac serije.

Automobil izgleda poznato jer je inspirisan konceptom RS6 GTO iz 2020. godine. Djelo je 12 pripravnika, koji su motivaciju pronašli u trkaćem automobilu Audi 90 quattro IMSA GTO iz 1989. godine. Ta veza je lako uočljiva jer novo specijalno izdanje ima tamnu masku i branik kako bi izgledao niži i širi, a u tome mu pomaže naglašeni spliter, koji privlači pažnju zahvaljujući svojoj crvenoj boji.

Međutim, to je samo "vrh ledenog brijega", jer automobil posjeduje jedinstvenu haubu od karbonskih vlakana s izloženim detaljima. Prednji blatobrani su također napravljeni od karbona te sadrže ventilacijske otvore koji smanjuju pritisak zraka na lukove točkova i unapređuju hlađenje kočnica.

Karavan je opremljen dvostrukim krilom inspirisanim motosportom, koji je gotovo u potpunosti preuzet od koncepta. Krovni nosači su uklonjeni kako bi se dobila ravnija i više sportska silueta, dok je masivni difuzor naglašava širinu automobila.

Tu su i karbonska kućišta bočnih retrovizora, a automobil karese i sjajni karbonski detalji. Pridužene su im oznake u boji, kao i specijalni set 22-inčnih točkova dostupan u bijeloj boji. Govoreći o bojama, specijalni model krase privlačne grafike, kao i Arkona bijela, Nardo siva, Chronos siva metalik, Madeira smeđa metalik ili Mythos crna metalik boja.

Unutrašnjost je u crnoj boji, dok kontrast prave crveni i bakreni detalji. Sjedišta imaju masivne bočne potpore, a krasi ih i RS6 GT natpis te središnji dio sa saćastim uzrokom.

Sigurnosni pojasevi su u crvenoj boji, a tu su i specijalne patosnice te numerisana oznaka na centralnoj konzolu. Dinamica obloge od mikrovlakana su standardne, ali kupci mogu dobiti i karbon otvorenih pora sa strukturom od kepera.

Što se tiče performansi, 4,0-litarski V8 motor razvija 630 KS i 850 Nm obrtnog momenta, što je za 30 KS i 50 Nm više u odnosu na standardni model.

Motor je uparen sa osmostepenim Tiptronic mjenjačem i quattro sistemom pogona na sva četiri točka s istim središnjim diferencijalom kao i RS6 Avant. Ta komponenta je preuzeta, no automobil je dobio i unikatni podesivi ovjes, kao i specijalno porešeni quattro sportski stražnji diferencijal. Ovjes spušta automobil za 10 mm "obećava savršenu kombinaciju dinamike i udobnosti".

Ostale karakteristike uključuju kruće stabilizatore, keramičke kočnice i Continental Sport Contact 7 gume. Ove gume nude "konstantno bolje držanje ceste i u suhim i u mokrim uvjetima", kao i smanjeno podupravljanje prilikom skretanja pri velikoj brzini.

RS6 Avant GT ubrzava od 0 do 100 km/h za 3,3 sekunde, a do 200 za 11,5 sekundi. Maksimalna brzina iznosi 305 km/h.

Proizvodnja će biti ograničena na samo 660 primjeraka, a isporuke počinju u drugom kvartalu godine. Cijena u Njemačkoj iznosi 219.355 eura.