Kao što je bilo i ranije, S8 će dobiti suptilni sportski body kit i četiri završetka izduvnih cijevi. Veći naplaci će skrivati moćnije kočnice, ali je jasno da oni koji nisu dobro upoznati o Audijevim modelima baš i neće na prvi pogled primijetiti razliku između standardnog A8 i snažnjeg S8.
Pomenuti magazin ne isključuje mogućnost korištenja 2,9-litarskog biturbo V6 motora, ali su veće šanse da ga pokreće 4,0-litarski V8 motor s dva turbopunjača. Taj motor bi trebao imati mnogo toga zajedničkog s osmocilindričnim motorom iz Porschea Panamere Turbo, a očekuje se da će razvijati više od 500 KS.
Kasnije će se pojaviti i E-Tron verzija te će se fokusirati više na performanse nego na ekonomičnost. Špekuliše se da će imati elektrificirani pogon koji će zapravo biti adaptirana verzija onog iz Panamere Turbo S E-Hybrid, a to će značiti ukupnu snagu veću od 600 KS.
Što se tiče modela RS8, za njegov dolazak su šanse male jer je za Audi Sport prioritet razvoj SUV-ova s RS oznakom.
S8 će biti predstavljen na Sajmu automobila u Parizu, a prodaja se očekuje krajem ove ili početkom sljedeće godine.
Ako želite više cilindara u svom Audiju, onda je W12 verzija pravi izbor. Također, ovo je posljednja šansa za to jer sljedeća generacija neće biti dostupna sa 6,0-litarskim biturbo motorom koji dijeli s Bentleyjem.