Audi Sport: Nećemo praviti modele koje će pokretati motori s četiri cilindra
Niko ne osporava raskošan potencijal najnovijeg hibridnog izdanja Mercedesa AMG C63 čija kombinacija dvolitarskog četverocilindarskog turbobenzinca i elektromotora proizvodi 680 "konja“, ali je mnogo onih koji misle da AMG nije trebao dići ruke od V8 motora u najsnažnijoj C-Klasi koji je do sada bio suštinski sastojak Mercedesovog odgovora na Audi RS4 i BMW M3.
Prema posljednjim izjavama iz Ingolstadta, u odjelu Audi Sport u kojem su zaduženi za najsnažnije modele koji na sebi nose oznaku RS nemaju namjeru ići putem kojim je krenuo Mercedes-AMG.
"Jasno je da je djelimična elektrifikacija neminovna, ali ćemo naše buduće hibridne modele i dalje kombinovati s turbobenzinskim motorima koji će imati pet, šest ili osam cilindara. Četiri cilindra u priči o RS verzijama za nas nije prihvatljivo“, rekao je u nedavnoj izjavi za medije Constantin Dressler, prvi čovjek marketinga u odjelu Audi Sport.
Prije potpunog odustajanja od proizvodnje motora s unutrašnjim sagorijevanjem, što je u Audiju planirano za 2033. godinu, za sada se zna da bi prvi hibridni model koji potpisuje Audi Sport trebao biti RS Q5 koji bi, pored elektromotora, trebao pokretati i Audijev poznati 2,9-litarski biturbo V6 motor.