Trkaći derivat Audijevog produkcijskog modela R8 V10 u ovom trenutku može se koristiti u 13 šampionata širom svijeta u kojima se takmiče automobili klase GT4, a Audi će ga za privatne ekipe i pojedince proizvoditi u tvornici u kojoj proizvodi i cestovni model R8 V10.
R8 LMS GT4 s cestovnom verzijom dijeli 60 posto dijelova, pored ostalog šasiju i 5,2-litarski V10 motor čija je snaga u trkaćem izdanju prigušena na malo manje od 500 KS, što je u skladu s homologacijom za klasu GT4 u kojoj Audijev automobil očekuju AMG GT, Chevrolet Camaro, Porsche Cayman, BMW M4, Ford Mustang...
Prijenos snage samo na zadnju osovinu vrši se preko 7-stepenog mjenjača sa dva kvačila, a standardni dio paketa koji, naravno, uključuje i homologirani čelični sigurnosni kavez je i mehanička ograničena blokada diferencijala.
Masa automobila bez vozača i tekućina iznosi 1.460 kilograma, a za potrebe višesatnog trkanja rezervoar za gorivo prima 118 litara. U Audi Sportu tvrde da R8 LMS GT4 od 0 do 100 km/h stiže nakon 4 sekunde i razvija više od 250 km/h.
Kao i do sada, Audi Sport će zainteresovanim ekipama pružiti svu potrebnu servisnu i logističku podršku kakvu pruža ekipama koje s Audijevim automobilima nastupaju u klasi GT3.