Ekskluzivnost i prestiž
57

Audi više ne želi da bude premium, već luksuzni brend

A. M.
Foto: Audi
Foto: Audi
Njemačka kompanija želi promijeniti kako svoj tako i pristup svojih kupaca, nakon što je dugo vremena bila klasifikovana kao premium brend. Audijevi menadžeri će slijediti istu liniju kao Mercedes i neće im trebati dugo da promijene svoju strategiju. Cilj je, umjesto premium, postati luksuzni brend.

Možda ste primijetili da je nakon mnogo godina Audi promijenio svoju filozofiju dizajna. Njemačka marka gubi tržišni udio na evropskom kontinentu, koji je direktno otišao u ruke njegovih rivala BMW-a i Mercedesa, pa su promjene bile očekivane.

Audi je dugo bio u zaostatku u pogledu onoga što prvo upada u oči. Prvi korak naprijed je već napravljen, ali ne i jedini, jer se brend želi riješiti, i što prije to bolje, premium etikete. Ovaj koncept, koji pruža dodatnu vrijednost koju drugi više nemaju, uklapa se u "novi" Audi.

Audijev vrh zna da je vrijeme da brend pređe u novu fazu, približavajući se svojim najbližim konkurentima. Za sada su već obavili dio posla s penzionisanjem Audija A1 i Q2, pa će asortiman početi ponovo s kompaktom.

Ali to nije jedina vijest za one koji sanjaju o kupovini Audija u budućnosti, jer zalaganje za veću ekskluzivnost i prestiž ima jasnu posljedicu: cijene će biti veće, a na to su već upozorili da ne bude iznenađenja. Ne znamo kada, ali pretpostavljamo da će sljedeća generacija Audija A6 već biti prilično skupa.

Za šefove Audija, ovaj viši korak u koji žele da smjeste firmu iz Ingolstadta je normalan s obzirom na to da je Porsche s godinama poskupio, dajući Audiju prostora da učini isto. To je ono što se može sažeti u nekoliko riječi José Miguela Aparicija, novog šefa brenda u Velikoj Britaniji .

"U Volkswagen Grupi ima prostora ispod Bentleyja da Audi podigne percepciju bez invazije na svog luksuznog brata. Luksuz pokrivaju Bentley i Porsche, a na Premium tržištu postoji mnogo segmenata i mnogo načina da se ponudi više od trenutnog kupcu. To je evolucija i mora biti praćena transformacijama u korisničkom iskustvu kroz naše prodajne salone", smatra Aparicio.

Audi neće odustati od prodaje više automobila, čak i ako su skuplji, jer oboje povećava prihode. Njemački brend mogao bi smanjiti obim prodaje i zadržati visoke cijene, ali taj potez ima jednako šanse za uspjeh kao i za neuspjeh.

Postoji srednji put i tu će Audi vjerovatno zauzeti stav. Povećat će cijene svojih automobila, ali će uključiti i luksuzniju opremu. Možda će prodati manje automobila, ali će profitna marža biti veća.