Možda ste primijetili da je nakon mnogo godina Audi promijenio svoju filozofiju dizajna. Njemačka marka gubi tržišni udio na evropskom kontinentu, koji je direktno otišao u ruke njegovih rivala BMW-a i Mercedesa, pa su promjene bile očekivane.
Audi je dugo bio u zaostatku u pogledu onoga što prvo upada u oči. Prvi korak naprijed je već napravljen, ali ne i jedini, jer se brend želi riješiti, i što prije to bolje, premium etikete. Ovaj koncept, koji pruža dodatnu vrijednost koju drugi više nemaju, uklapa se u "novi" Audi.

Audijev vrh zna da je vrijeme da brend pređe u novu fazu, približavajući se svojim najbližim konkurentima. Za sada su već obavili dio posla s penzionisanjem Audija A1 i Q2, pa će asortiman početi ponovo s kompaktom.
Ali to nije jedina vijest za one koji sanjaju o kupovini Audija u budućnosti, jer zalaganje za veću ekskluzivnost i prestiž ima jasnu posljedicu: cijene će biti veće, a na to su već upozorili da ne bude iznenađenja. Ne znamo kada, ali pretpostavljamo da će sljedeća generacija Audija A6 već biti prilično skupa.

Za šefove Audija, ovaj viši korak u koji žele da smjeste firmu iz Ingolstadta je normalan s obzirom na to da je Porsche s godinama poskupio, dajući Audiju prostora da učini isto. To je ono što se može sažeti u nekoliko riječi José Miguela Aparicija, novog šefa brenda u Velikoj Britaniji .
"U Volkswagen Grupi ima prostora ispod Bentleyja da Audi podigne percepciju bez invazije na svog luksuznog brata. Luksuz pokrivaju Bentley i Porsche, a na Premium tržištu postoji mnogo segmenata i mnogo načina da se ponudi više od trenutnog kupcu. To je evolucija i mora biti praćena transformacijama u korisničkom iskustvu kroz naše prodajne salone", smatra Aparicio.

Audi neće odustati od prodaje više automobila, čak i ako su skuplji, jer oboje povećava prihode. Njemački brend mogao bi smanjiti obim prodaje i zadržati visoke cijene, ali taj potez ima jednako šanse za uspjeh kao i za neuspjeh.
Postoji srednji put i tu će Audi vjerovatno zauzeti stav. Povećat će cijene svojih automobila, ali će uključiti i luksuzniju opremu. Možda će prodati manje automobila, ali će profitna marža biti veća.