Autobus je za sada smješten u garažu preduzeća za javni prijevoz "Wiener Linien" i bit će uključen u istraživačke i testne aktivnosti u sklopu projekta "auto.Bus – Seestadt" u kojem osim "Wiener Linien" učestvuju Austrijski institut za tehnologiju, Upravni odbor za sigurnost saobraćaja, TÜV Austrija, Siemens AG Austrija i francuski proizvođač autobusa NAVYA.
Zajednički cilj je povećanje efikasnosti i sigurnosti autonomnih vozila. Dostava drugog autobusa očekuje se narednih dana.
Prije nego što se ovi minibusi stave u testni promet od 2019. godine u novom modernom naselju Seestadt Aspern narednih mjeseci proći će obimne testove.
Minibusi bez vozača u budućnosti će biti važan dio javnog prijevoza u rubnim i/ili slabo naseljenim dijelovima grada. Nova automatizovana tehnologija poboljšat će povezanost s ostalim vidovima javnog prijevoza i protok saobraćaja.
Minibus je dug 4,75 metara, širok 2,11 i visok 2,65 metara. Može primiti 11 putnika, a najviša dozvoljena brzina mu je 20 km/h. Maksimalno vrijeme rada je devet sati, a vrijeme potrebno za punjenje ovog električnog minibusa je četiri do osam sati. Predviđeno je da pokriva radijus od dva kilometra oko metro stanice U2 Seestadt, saopćeno je iz Eurocomm-PR Sarajevo.