Komentari (74)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Manje više svi isti, kao i mobiteli. Dvije tri godine na cesti, izgubi sjaj i utopi se u masu ostale limarije. Ne znam da li ste primijetili svi su čak i iste boje uglavnom.
Bas tako, upravo sam razgovarao s prijateljem o toj temi.Prije je bilo autas svih boja i dezena, danas sw vise i ne razlikuju osim u znaku. Tmurne boje, crna, siva, bijela 90% auta.
zato sto je sve prekomlikovano, kupio sam ps5 i trebalo mi je 1h dobar registracija klikanja svega i svacega samo da krenem da igram , pa update , moja generacija je za ono stavi igricu dva puta klikni i da igram ...i nista moderno me ne privlaci jer samo komplikuju
Mene brinu displeji, i masa dugmića, tipki koji su uzrok za 80 % nesreća na cesti.. Ne može vozač da nauči dodirom ruke da nađe dugme, a da ne baci pogled.. Sa druge strane, zabranjuje se upotreba mobitela u vožnji a gori je problem displej.,.
Zavisi koji moderni automobil. mene vise smara sto je sve skoro automatik. Mijenjala sam auto skoro i dok nadjoh klasiku benzinca, manuelni mjenjac da je mladje od 5 godina, kao da sam trazila ne znam ti sta. Jos kad vidim bijela, siva boja - znaci cao. Nema dosadnijeg izbora.
Konačno dobar članak na Klixu. I komentari normalni. Sve 5.
Treba opet VW MK1 i bubu vratiti u proizvodnju. To su bila prelijepa i praktična auta. Otvoriš haubu 7 dijelova, pristupačno, jednostavno, komplet gedora sve rješava.
Drug, sa Škodom otišao u Austriju i nazad, ne znam jesam li uopšte ulje provjerio. Otvorio samo čep od rezervoara da naspem gorivo. Od alata nikad u autu nisam imao više od ključa za šarafe na točkovima. Kakav set gedora!
Nije savremena tehnologija skupa, čak šta više, svaki dan je jeftinija. Skupa je pohlepa vlasnika. I zbog toga evropski proizvođači lagano propadaju, a Kinezi i Korejanci preuzimaju tržište. Evropski proizvođači još uvijek uživaju subvencije država, uvode se zaštitne mjere protiv uvoza kineskih automobila, ali sve je to kratkog daha. Jednostavno, Evropljani, a ni Amerikanci, nisu konkurentni.
Trend u kome se SUV-ovi i terenci kupuju u najvecoj mjeri pokazuje potrebe kupaca za utazivanjem zelje za moci....a ne odusevljenjem novim autima. Jednostavno auto postalo nadomjestaj nekim ljudskim kompleksima pa onda potreba i odusevljenje
Cijena je mjerilo za masovnost! Danas za novo auto treba ozdvojiti bogatstvo, nema to veze ni sa čim drugim osim sa cijenom. Ne možeš više ni normalno polovno auto kupiti a da se baš ne istreseš. Lupaju cijene kao da smo svi milioneri a ti koji jesu milioneri oni kupuju nešto vanserijsko, njih prosjek ne interesuje. Jbt fićo košta 35 000 ako se ne varam, nekad si za te pare mogao đipa kupiti u salonu.
citam testove jos iz vremena slovenackog auto magazina i legendarnog novinara Martina Cesenja, do danas iole dobrog a prezivjelog casopisa sa pocetka 90tih, Auto Klub. Nekad su i testovi bili pui strasti, mjerila se brzina, ubrzanje, lezanje na cesti, udobnost, a danas se prica svodi na tome koji mu je softwer i ima li android. Taman kada je dizale bio na vrhuncu, uvalis mu DPF i ad blu, pa sad ti softver gasi ispravno auto. Kao fol, briga o ekologiji, dok kao granate ne zagadjuju.
Zato što kupiš golfa dvojku i prije ti umreš nego on
Doce vrijeme da se ponovno pocnu praviti auta za obicnog covjeka bez previse suvisne tehnologije koja u konacnici i diktira cijenu vozila. Obicnom covjeku ne treba svemirski brod vec pouzdano auto da ga sluzi dugi niz godina a to su izgleda izgubili iz vida. Prave vozila koja nakon par godina pocnu da se kvare u nedogled
Nije se rodio ko je svijetu ugodio. Bilo je dobrih i losih auta, i onda i sada.
Naravno, nakon niz pokušaja ipak sam se vratio na staru dobru, sigurnu verziju, sa koji ću dalje stići od bilo kojeg novog bez problema. Ako slučajno stanem, kvar se rješava odmah...
Za auto industriju me nije briga, prevoz od tacke A do tacke B. Motori su gdje se zivi i uziva.
Jer su identicni, do najsitnijih detalja....
Zato jer nemamo da jedemo a kamo li nova auta da kupujemo a i nisu potrebna jer mjesečno pređemo 1000 km