Oko 66 posto Amerikanaca se plaši autonomnih vozila 25 posto ih je nesigurno u ovu tehnologiju, a samo 9 kaže da vjeruju robotaksijima. U pokušaju da promijeni ovu situaciju, Hyundai je ustupio svoj samovozeći Ioniq 5 kako bi vozilo obavilo test u Las Vegasu.
Automobil je prošao test vožnje veoma sličan onom koji prolaze vozači u procesu dobijanja vozačke dozvole. Tokom polaganja testa, na mjestu suvozača je bio DMV-jeva ispitivačica Kandice Jones s 25 godina iskustva, koja je pratila sve, od dužine zaustavljanja do promjene kolovozne trake. Ona je vrlo stroga te procent uspješnog polaganja kandidata kod nje iznosi samo 16 posto.
"Oborila sam hiljade i hiljade kandidata u interesu javne sigurnosti. Kriteriji su isti kao i za ljude. Pratila sam brzinu, prestrojavanja, manevre, zaustavljanje, vožnju u traci, vrijeme reakcije i drugo", izjavila je Jones.
Uprkos njenim visokim standardima, Ioniq 5 Robotaxi ju je impresionirao te mu je dala prolaznu oscjenu. Iako to nema neki zvanični značaj, u Hyundaiju se nadaju da će ovaj test uliti više povjerenja ljudima u autonomna vozila.
Tehnologija je privukla veliku pažnju u proteklim godinama, no bilo je i problema s tehnologijom pomoći za vozača drugog nivoa, kao što je Teslin Autopilot, a ne treba zaboraviti ni imploziju GM-ove autonomne podružnice Cruise.
Međutim, tehnologija bi mogla biti korisna ljudima s različitim problemima, koji ih sprečavaju da sami voze. Također, kompanije bi mogle štedjeti novac korištenjem autonomnih vozila za svoje flote.
Hyundaijev Ioniq 5 Robotaxi razvijen je u saradnji s kompanijom Motional. Višegodišnja saradnja im je omogućila da plasiraju autonomna vozila na javne ceste u Nevadi i Kaliforniji, ali i na drugim lokacijama.