Iz Minhena je stigla zvanična potvrda da će BMW do 2029. godine predstaviti oko 40 modela među kojima će biti potpuno novih i redizajniranih modela, a u bavarskoj automobilskoj kompaniji naglasili su da elektrifikacija neće zaustaviti razvoj i proizvodnju modela koje pokreću turbobenzinski i turbodizelski motori.
Već se zna da će BMW-u oko razvoja većine novih električnih automobila asistirati kompanija Rimac, a uveliko se šuška da bi najupečatljiviji električni model trebao biti M3 naredne generacije.
Premijera četvrte generacije SUV modela X3 očekuje se prije kraja godine. Vrlo brzo na scenu će stići i novi X5, a svi koji su imali privilegiju da vide predprodukcijske modele tvrde da su oba znatno atraktivnija od postojećih modela.
Među redizajniranim modelima spominje se Serija 2 Gran Coupé i luksuzni elektropokretani model i7, a čuveni 4,4-litarski biturbo V8 motor ostaje glavna pokretačka snaga za model M5 i njegovu novu praktičniju izvedenicu M5 Touring.
Iako je bilo najava da se spomenuti V8 motor više neće ugrađivati u modele X5, X6 i X7 (bez oznake M), jer bi ga trebao zamijeniti poznati trolitarski redni 6-cilindarski motor B58, to se ipak neće desiti. U BMW-u vjeruju u potpunu elektrifikaciju, ali su naglasili da će joj pristupati u skladu sa zahtjevima tržišta u različitim regionima, što u ovom trenutku isključuje prestanak razvoja motora s unutrašnjim sagorijevanjem koji će ispunjavati i najavljenu normu Euro7.