BMW će novu generaciju modela M3 i M4 predstaviti na jesenjem Sajmu automobila u Frankfurtu. Već se zna da će oba modela pokretati trolitarski redni 6-cilindarski biturbo motor koji bi u osnovnoj konfiguraciji trebao nuditi 480, a s dodatkom Competition 510 konjskih snaga.
Na zadovoljstvo mnogobrojnih ljubitelja tradicionalnih rješenja, glasine koje su sugerisale da će novi M3 i M4 (koji će se prvi put nuditi s adaptivnim pogonom preko obje osovine, po uzoru na rješenje u modelu M5) za prijenos snage na podlogu koristiti samo 8-stepeni automatski mjenjač sa dva kvačila nisu bile tačne.
U Minhenu su odlučili da će i novu generaciju najsnažnijih modela iz Serije 3 i 4 (G80) ponuditi i u kombinaciji s ručnim mjenjačem, što je u posljednjoj izjavi za medije zvanično potvrdio prvi čovjek BMW-ovog M odjela Markus Flasch.
"Uz sve prednosti koje nudi 8-stepeni automatski DCT mjenjač, zbog naših vjernih kupaca koji i dalje preferiraju 'mehaničke satove na navijanje' u ponudi za osnovne verzije modela M3 i M4 ostaje i ručni 6-stepeni mjenjač", rekao je Flasch.