Prodaja vozila marke BMW u maju je ostvarila rast od 4,0% s ukupno isporučenih 159.129 vozila. Prodaja za godišnji period do maja popela se na ukupan broj od 759.609 vozila, čime je zabilježen rast od 5,2%.
BMW serije 2 u maju je prodan u 11.400 primjeraka, od čega najveći dio, ukupno 6.898 vozila, čine isporuke modela BMW 2 Series Active Tourer. Kad je riječ o BMW-u serije 4, u maju se za taj model odlučilo ukupno 13.392 kupaca.
Popularnost vozila iz BMW-ove game X i dalje ostaje objektivno značajan faktor u poticanju rasta. Tako je novi BMW X4 tokom maja prodan u 4.376 primjeraka, dok je prodaja BMW-a X5 porasla čak za 24,7% (prodano 15.505 primjeraka) u odnosu na isti mjesec prošle godine, a broj isporuka BMW-a X6 povećao se za 43,9% s 3.890 prodanih vozila.
Prodaja BMW-ovih "i" modela u maju je iznosila 2.169 vozila te je tako ostvarena prodaja 10.490 vozila te marke tokom perioda od prvih pet mjeseci ove godine. Radi usporedbe, BMW i3 je dosad u 2015. godini našao svoj put do ukupno 8.256 kupaca.
U maju je kupcima isporučeno 28.831 vozila marke MINI, dakle 18,3% više nego istog mjeseca prošle godine, što je posljedica temeljite promjene modela. Prodaja za period od početka godine do maja također je porasla, i to za ukupno 25,9%. Kupcima je ukupno isporučeno 129.910 vozila.
Novi MINI s troja vrata u maju je zabilježio rast od 16,3% i prodano je ukupno 20.321 vozila. S druge strane, za kupovinu potpuno novog MINI-ja s pet vrata odlučilo se 8.535 kupaca širom svijeta. Prodaja MINI cabrio modela zabilježila je rast od 9%, s ukupnom isporukom 1.663 vozila.
Nastavljajući svoju strategiju poticanja uravnoteženog rasta na svim globalnim tržištima, BMW grupa ostvarila je rast prodaje u svim prodajnim regijama.
U Aziji je isporuka modela vozila marki BMW i MINI porasla za 4,5% za prvih pet mjeseci ove godine s prodajom 276.055 primjeraka. Za prvih pet mjeseci, prodaja je u Kini porasla za 3,0% (190,427 vozila), dok u isto vrijeme Južna Koreja nastavlja s trendom dvocifrenog rasta - dosad je tokom godine ukupno isporučeno 21.506 vozila (rast od 18%). Za isti period, prodaja u Japanu bilježi rast od 5,1%, ukupno 26.508 vozila.
Dosad je tokom godine kupcima na tržištu Južne i Sjeverne Amerike isporučeno ukupno 195.485 vozila marki BMW i MINI, što je porast od 9,7%. U SAD-u je prodaja za prvih pet mjeseci 2015. porasla za 10% s ukupno 160.533 novih ključeva u rukama kupaca. Meksiko bilježi rast prodaje od 18,9% za dosadašnji period s ukupno 6.682 isporučena automobila.
Evropsko tržište nastavlja svoj put oporavka: u prvih pet mjeseci isporučeno je ukupno 382.182 vozila marke BMW i MINI, 9,2% više nego u istom periodu prošle godine. Velika Britanija veliki je regionalni predvodnik rasta sa skokom prodaje za prvih pet mjeseci od 12,4% (85.150 vozila), premda se i Francuska može pohvaliti vrlo uvjerljivim rastom: za dosadašnji period ove godine prodaja je porasla za 24,4% s ukupno 31.179 vozila isporučenih kupcima.