Prošle su gotovo tri godine otkako je BMW obećao da će sljedeća generacije Serije 2 Coupe zadržati pogon na straćnje točkove. To su u svakom slučaju bile dobre vijesti, ali je stvorena mala konfuzija u ponudi s obzirom da će sljedeća generacija Serije 2 Active Tourara imati prednji pogon, baš kao i nedavno "lansirani" Serija 2 Gran Coupe.
U vrhu ponude BMW-ove porodice malih automobila ponovo će biti M2 kodnog imena G87, a vjeruje se da će koristiti detuniranu verziju motora koji pokreće X3 M i X4 M, kao i nadolazeće modele M3 i M4.
S58 twin-turbo 3,0-litarski redni šestak će razvijati najmanje 420 KS i 550 Nm obrtnog momenta. Ta snaga bi modelu M2 trebala omogućiti da ubrza od 0 do 100 km/h za oko četiri sekunde te dostigne maksimalnih 282 km/h.
Kao iz Z4 roadster te Toyota Supra coupe, M2 će biti baziran na BMW-ovoj CLAR platformi koja nudi mogućnost korištenja blage hibridne tehnologije. Kupci će moći izabrati 6-stepeni manueni ili osmostepeni automatski mjenjač s pretvaračem obrtnog momenta. Snaga će se prenositi isključivo na stražnje točkove, jer xDrive pogon nije u planovima.
Novi M2 će se na tržištu pojaviti 2022. godine, dok verzija s blagom hibridnom tehnologijom stiže 2025. ili 2026. godine.
BMW je prije nekoliko mjeseci odbacio mogućnost M verzija za modele s progonom na prednje točkove, ali sada postoje izvještaji koji govore da Bavarci planiraju M2 Gran Coupe sa xDrive pogonom i oko 400 KS. Taj model bi bio rival Audijevoj RS3 limuzini. Također, to bi bilo značajno povećanje snage u odnosu na 301 KS koje nudi M235i Gran Coupe, odnosno dovoljno da se suprotstavi modelu Mercedes-AMG CLA 45.
Nešto slično se priprema i za snažniju Seriju 1 pozicioniranu iznad modela M135i koji će biti rival Audi RS3 Sportbacku i Mercedes-AMG modelima A45 i A45 S. Ime hatchbacka zasad nije poznato.