Radi se o generaciji E30 modela M3 koji je posljednji put vlasnika promijenio 2014. godine. Tada je imao originalne panele karoserije, ali ne i motor. Unutrašnjost je bila potpuno ogoljena.
Međutim, aktuelni vlasnik je uložio mnogo truda i spremio automobil za uživanje na stazi.
Sada BMW pokreće 3,2-litarski S50R32 redni šestak iz modela E36 M3 s evropskim specifikacijama, koji razvija 321 KS i 350 Nm obrtnog momenta. Ovaj motor ima pojedinačna kućišta leptira za gas i VANOS varijabilnu kontrolu bregaste osovine. Tekućine, senzori, bobine i svjećice zamijenjene su nedavno. Motor je uparen sa petostepenim manuelnim mjenjačem iz modela E36 M3 s američkim specifikacijama.
Karoserija je lakirana u bijelu boju, a krase je legendarne BMW M boje. Automobil je dobio i set 17-inčnih BBS felgi te podesive amortizere. Kočnice su također preuzete od modela E36 M3.
S obzirom na činjenicu da se radi o trkaćem automobilu, unutrašnjost je oslobođena od nepotrebnih dijelova, u njoj su OMP kadice i OMP sigurnosni pojasevi u šest tačaka. Također, tu je i Momo Prototipo upravljač, protivpožarni sistem i zaštitni kavez.