AEC se sastoji od dva objekta koja su izgrađena u iskopu. Prvi objekt predstavlja višenamjenski dio s radioničkom, ispitnom i mjernom opremom. Drugi je zapravo unikatni zračni tunel dug nešto manje od 100, visok 45 i širok 25 metara. Iz BMW-a tvrde da je to najveći vertikalni akustični zračni tunel na svijetu, koji je istovremeno i najtiši.
Cijela građevina od podne ploče debele tri metra do fasade, zvučno je izolovana od buke iz okoline. Svi građevinski radovi su izvedeni u funkcionalnom objektu.
Postrojenje je opremljeno ventilatorom snage 4,5 MW, koji može isporučiti do 100.000 m³ u minuti pri brzini od 250 km/h. Aerotunel je projektovan kao akustični prostor poluslobodnog polja. To znači da, osim zvučno izoliranog poda, nema zvučnih refleksija. Ovo omogućava realističnu simulaciju situacije na cesti. Frekvencijski opseg za uslove poluslobodnog polja od 30 Hz je jedinstven za ovaj zračni tunel za vozila te pokriva čitav zvučni spektar.
Ukupno 216 mikrofona omogućavaju preciznu lokalizaciju pozadinske buke s preciznošću manjom od jednog centimetra. Osim toga, zračni tunel je opremljen laserskim vibrometrijskim sistemom za beskontaktno mjerenje mehaničkih vibracija cijele površine vozila.