Rano je za kraj
40

BMW ne odustaje od svojih motora sa šest i osam cilindara

E. L.
U Minhenu imaju rješenje s kojim će se njihovi proslavljeni turbobenzinski motori uklopiti u najavljenu normu Euro 7 i ostati u igri barem do 2030. godine.

I BMW je među automobilskim kompanijama u kojima smatraju da vrijeme motora s unutrašnjim sagorijevanjem još uvijek nije prošlo i da je (zbog više razloga) prerano za potpunu elektrifikaciju automobila.

S tim u vezi, iz bavarske automobilske kompanije stigla je potvrda da će svoj redni 6-cilindarski turbobenzinski motor, zajedno s većom i snažnijom V8 opcijom, adekvatno prilagoditi normi Euro 7 koja bi trebala stupiti na snagu od 2025. godine i tako spomenute motore zadržati u ponudi barem do 2030. godine.

Donedavno prvi čovjek BMW-ovog čuvenog M odjela Markus Flasch u izjavi za njemačke medije rekao je da već imaju tehničko rješenje za spomenute turbobenzince koji se već uveliko ugrađuju u modele iz M ponude, pa će se s uklapanjem u najavljenu Euro 7 normu motori i dalje nuditi u cestovnim i trkaćim modelima BMW-a.

U BMW-u još uvijek nisu otkrili hoće li i kada će krenuti stopama Mercedesa u čijem AMG odjelu su se već odlučili da krenu putem djelimične elektrifikacije s kojom će nadoknaditi smanjenje radne zapremine i broja cilindara u svojim turbobenzinskim motorima.

BMW
Vezani članci