Mercedes-AMG je prije nekoliko dana predstavio čudesni dvolitarski četverocilindarski turbobenzinski motor (više od 420 konjskih snaga) koji će pokretati njihovu novu najsnažniju verziju A-Klase (AMG A45) i biti direktan konkurent proizvodu Audi Sporta (RS3) čiji 5-cilindarski 2,5-litarski turbobenzinac raspolaže sa 400 konjskih snaga.
Iako su mnogi očekivali da će i u Minhenu uz novu generaciju Serije 1 ponuditi "Jedinicu" (s oznakom M1) koja će biti ravnopravna spomenutim modelima iz Stuttgarta i Ingolstadta, u BMW-ovom M odjelu kažu da novi M135i (306 konjskih snaga) ostaje na vrhu ponude bavarske kompanije, jer smatraju da još snažnija sportska verzija zasnovana na C segmentu (zbog troškova razvoja i ukupne potražnje) u njihovom slučaju nema nikakvu ekonomsku opravdanost.
"Umjesto razmišljanja o aktuelnoj Seriji 1 s eventualnom oznakom M1 više razmišljamo o sadašnjim i budućim M verzijama koje su zasnovani na većim modelima BMW-a", rekao je u izjavi za medije Carsten Pries, šef produkcije M odjela.