Tretman "zatezanja bora"
2

BMW osvježio Seriju 3: Oštriji dizajn, unaprijeđena unutrašnjost, isti motori

D. B.
BMW je predstavio osvježenu Seriju 3 kao model za 2023. godinu, a fokus je na oštrom dizajnu i promjenama unutrašnjosti.

Serija 3 je "zategnula bore" nakon četiri modelske godine te sada ima još elegantniji dizajn, unaprijeđenu unutrašnjost, ali iste motore.

Vizuelne promjene su suptilne, ali ipak daju oštriji, više geometrijski dizajn. Bubrežasta rešetka hladnjaka ima manje zaobljene ivice, dok svjetla dolaze s redizajniranim LED potpisom i bez malog udubljenja na dnu.

Dio branika sadrži više kockastu donju rešetku koja je u "sendviču" između ventilacijskih otvora u obliku slova "L". Stražnji branik ima sličan "ugloviti" izgled.

Standardne 18-inčne felge krasi novi dizajn, a sada je dostupna i nova Skyscraper siva boja. M340i je moguće dobiti u novoj Brooklyn sivoj boji, a može se naručiti s M Sport paketom opreme koji je prikazan ovdje na modelima 330i i 330e.

M Sport paket uključuje promjene unutrašnjosti, kožom presvučeni M upravljač, varijabilni sportski sistem upravljanja, unikatne 19-inčne felge, a u slučaju modela 330i i M Sport ovjes koji se može zamijeniti adaptivnim M ovjesom s elektronski kontrolisanim amortizerima. Ovja M ovjes je opcija za 330i i 330e i dio je Dynamic Handling paketa.

M340i također ima svoje karakteristike, posjeduje drugačiju rešetku hladnjaka, nove 18-inčne felge, opcione 19-inčne, trapezoidne izduvne cijevi i stražnji spojler u boji karoserije. Model M340i će ponosno nositi BMW Motorsport oznaku u čast 50. godišnjice M odjela.

U unutrašnjosti se nalazi novi zakrivljeni display koji je zapravo kombinacija 12,3-inčnog digitalnog klastera i 14,9-inčnog infotainment ekrana. BMW je smanjio broj dugmadi i kontrola zahvaljujući oslanjanju na kontrole na dodir i glasovne kontrole. Zračni otvori i neki detalji su redizajnirani, a ručica mjenjača je zamijenjena manjom. BMW-ov iDrive infotainment sistem koristi najnoviji operativni sistem koji uključuje BMW Maps navigaciju baziranu na cloudu. Također, tu je sada poboljšani Personal Assistant koji odgovara na glasovne komande.

Ponuda motora je ostala ista, osnovni 330i pokreće 2,0-litarski četverocilindrični motor s turbopunjačem koji razvija 255 KS, dok 330e plug-in hibrid uz SUS ima i električni motor, a ova kombinacija isporučuje 288 KS. Također, 330e korištenjem samo električnog pogona može preći do 37 km.

M340i koristi 3,0-litarski redni šestak s turbopunjačem i 48-voltnom hibridnom tehnologijom, a razvija 382 KS.

Svi motori su upareni s osmostepenim automatskim mjenjačem, a opciono je moguće dobiti i pogon na sva četiri točka.

BMW je također predstavio i karavansku izvedbu.