Nakon odluke Audija da njihove RS modele (koje potpisuje odjel Audi Sport) neće pokretati motori koji imaju manje od pet cilindara, slična odluka stigla je i iz Minhena, jer su u BMW-u odlučili da će i buduće modele iza kojih stoji M odjel i dalje pokretati motori koji neće imati manje od šest cilindara.
Uz činjenicu da svi idu u djelimičnu elektrifikaciju, Mercedesov AMG odjel ostaje jedini član plemenitog njemačkog trojstva koji u priči o sportskim modelima visokih performansi koristi motor sa samo četiri cilindra koji je prije neki dan po prvi put ponuđen (i) u kombinaciji s novom najsnažnijom C-Klasom (C63 S E Performance).
Na pitanje o budućnosti turbobenzinaca koji pokreću modele iz ponude M odjela, šef Franciscus van Meel odmahnuo je rukom i rekao da u Minhenu neće odustati od manjeg trolitarskog rednog 6-cilindarskog i većeg 4,4-litarskog V8 motora kojima asistiraju turbopunjači, a već dugo pokreću M modele.
Ranije je objavljeno da će tek predstavljen novi BMW M2 biti posljednji model iz M odjela čiji 6-cilindarski motor ne čini dio hibridnog sistema, ali i uz potvrđenu elektrifikaciju čistokrvne M-ove pokretat će samo motori sa šest i osam cilindara.