Naime, nakon što je primijećena mana u zračnim jastucima koje za BMW proizvodi Takata Corp., a koji se ugrađuju nakon popravki ili nesreća.
Pogođena vozila su u fabričkoj izvedbi opremljeni zračnim jastucima kompanije Petri koju je Takata kupila 2000. godine. U slučaju kada je dolazilo do zamjene modula zračnog jastuka, u automobile je ugrađivani zračni jastuci Takata PSDI-4.
Manjkavi Takata jastuci pri aktivaciji mogu eksplodirati i putnika obasuti metalnim krhotinama. Problem je povezan sa 17 smrtnih slučajeva širom svijeta i sada je izazvao jedan od najvećih opoziva automobila u historiji.
Ukupni broj opozvanih BMW-ovih automobila zbog problema sa zračnim jastucima sada je veći od 1,5 miliona. Od tog broja, nedavno opozvanih 230.000 odnosi se na vozila X5 (2001-2002), Serija 3 (2000-2002) i Serija 5 (2001-2003).