Od 1. oktobra
51

BMW pravi velike promjene u dizajnerskom timu

D. B.
BMW Grupa pravi velike promjene u svom dizajnerskom timu, što se odnosi na sve njene brendove. Ove promjene stupaju na snagu 1. oktobra, a Adrian van Hooydonk ostaje zadužen za dizajnerski pravac.

Domagoj Dukec, koji predvodi dizajn BMW brenda od aprila 2019. godine, postat će šef dizajna u Rolls-Royceu.

"Dobar dizajn nije samo lijep ili ružan", izjavio je ranije Dukec.

BMW dijeli dizajn brenda na dvojicu lidera. Maximilian Missoni, koji je bio šef dizajna u Polestaru, bavit će se modelima srednje veličine i luksuzne klase, uključujući modele s Alpininom oznakom. Oliver Heilmer, koji je obavljao funkciju šefa dizajna u Miniju od 2017. godine, sada će se brinuti za kompaktne i automobile srednje veličine, kao i za M modele.

U Miniju će Holger Hampf zauzeti mjesto novog lidera za dizajn nakon što napusti funkciju šefa odjela Designworks.

Andres Warming, čovjek koji je vodio dizajn Rolls-Roycea, postaje šef Designworksa i Advanced Designa.

BMW uspostavlja novi odjel koji će biti povezan sa svim brendovima, a vodit će ga Claudia Braun. Ona će se fokusirati na boje i dizajn materijala za BMW, Mini i Rolls-Royce.

Christian Bauer ostaje na funkciji vođe digitalnog korisničkog iskustva.

Korisnici društvenih mreža nisu bili blagonakloni kada je riječ o BMW-ovom dizajnu u posljednje vrijeme, međutim, brojke govore nešto drugo. Za BMW je 2023. godina bila rekordna, jer je njemačka kompanija prodala 2.252.793 automobila.

Teško je reći da li su polarizirajući dizajni spriječili BMW da proda još više automobila. Uspjeh kompanije možda dolazi od široke ponude modela, kombinacije benzinskih, hibridnih i električnih vozila, kao i pokrivenosti cijelog premium segmenta.