Promjena pravila za Le Mans prototipe za cilj je imala da "natjera" proizvođače na proizvodnju cestovnih verzija njihovih automobila, tako da je rođena nova kategorija Le Mans Hypercar koja je privukla kompanije kao što su Toyota, Aston Martin, Ferrari, Lamborghini i BMW. Nakon nekoliko teasera, BMW je sada zvanično predstavio trkaći model za IMSA seriju, a njegov zvanični naziv je BMW M Hybrid V8.
Iako su pravila prvobitno nalagala proizvodnju cestovnih verzija ovih hiperautomobila, tome se ne treba nadati u ovom slučaju. Novije verzije pravila nisu sadržavale obavezu proizvodnje cestovne verzije trkaćeg automobila.
Ipak, to ne umanjuje činjenicu da je BMW M Hybrid V8 impresivna mašina, barem tako izgleda. Informacija o njemu je malo, ali se zna da će ga pokretati V8 motor s hibridnom tehnologijom. Predstavljanje je stoga bazirano na izgledu, a ne na tehničkim specifikacijama. BMW M odjel koristi priliku da prolasvi svoju 50. godišnjicu, a već smo tim povodom vidjeli specijalne verzije modela M3 i M4, kao i M4 CSL.
"Ruho" novog automobila nije konačno, nego će se koristiti tokom testne faze. Ipak, ono odaje počast desetljećima uspjeha u motosportu i legendarnim trkaćim modelima kao što su 3.0 CLS (1976), M1/C (1981), 320i Turbo (1978), E36 M3 GTS-2, Z4 GTLM, M8 GRE i BMW GTP (1986).
M Hybrid V8 je rezultat saradnje s italijanskim proizvođačem sportskih automobila, kompanijom Dallara. U skladu s LMDh pravilima, automobil će razvijati do 671 KS od čega će 50 KS isporučivati Boschov MGU-H električni motor. Baterije proizvodi Williams Advanced Engineering, a V8 motor je uparen s Xtrac mjenjačem.