Samo 50 primjeraka
17

BMW Skytop ulazi u proizvodnju, ali je već rasprodan

D. B.
BMW je donio odluku o proizvodnji modela Skytop, roadstera s dva sjedišta koji je svoj život započeo kao dizajnerska studija na izložbi Concorso d'Eleganza Villa d'Este ove godine. Zahvaljujući velikom interesu i dovoljnoj potražnji, ovaj automobil će biti proizveden u ograničenom broju primjerka.

Iz BMW-a je potvrđeno da će fabriku napustiti ukupno 50 primjeraka modela Skytop, ali su oni već rasprodani i to po neobjavljenoj cijeni. Njihovi budući vlasnici su kupci s VIP liste, tako da svi ostali nemaju šanse da kupe ovaj automobil iako možda imaju novac za to.

Primjera radi, ultraekskluzivna "specijalka" 3.0 CSL također je ograničena na 50 primjeraka, a cijena je 2022. godine iznosila 750.000 eura. Neki primjerci su se nešto kasnije pojavili na tržištu polovnih automobila, no cijena je u ovom slučaju premašila milion eura. Stoga se očekuje da i Skytop krene istim putem.

Podsjetimo, koncept Skytop je baziran na postojećoj Seriji 8 te ima poluotvoreni kokpit sličan targa dizajnu. Pokreće ga BMW-ov najsnažniji 4,4-litarski twin-turbo V8 motor, koji se nalazi i u flagship M modelima kao što je M8 Competition. Ovaj motor isporučuje 625 KS i uparen je s osmostepenim Steptronic mjenjačem, kao i xDrive pogonom na sva četiri točka. Skytop ubrzava od 0 do 100 km/h za 3,3 sekunde.

Automobil se zaista ističe svojim dizajnom jer spaja elemente modela Z8 i 503 coupe, a rezultat je retro - moderan dizajn, zbog kojeg automobil izgleda bolje od Serije 8 coupe i cabrioleta na kojem je baziran. On odaje počast sofisticiranijoj i elegantnijoj eri BMW-ovog dizajna.

Kultni prednji dio u obliku nosa ajkule te aluminijska "kičma" koja se proteže od haube do prtljažnika, jasan su znak da ovo nije tek još jedan roadster. Detalji su segment u kojem BMW pokazuje svoje "mišiće", a među njih spada nedostatak ručki na vratima koje su zamijenjene suptilnim krilcima, specijalno dizajnirana LED svjetla koja su među najtanjim od svih viđenih na produkcijskim automobilima, kao i još mnogi drugi detalji.

U unutrašnjosti je BMW išao na sigurno, korišteni su vrhunski materijali, zadržana je poznata armaturna ploča Serije 8, tu je head-up ekran te Bowers & Wilkins ozvučenje.

Ponovimo, svih 50 planiranih primjeraka već je rasprodano.