Nakon posljednje trke ovogodišnjeg MotoGP šampionata koja je održana u Španiji otkriveno je da će ulogu sigurnosnog automobila naredne sezone imati prvi SUV koji potpisuje čuveni M odjel, a čast da bude BMW-ov 26. MotoGP 'Safety car' pripala je snažnijem izdanju hibridnog modela XM koje se krije iza naziva Label Red.
Zbog uloge koja mu je povjerena, šareni XM Label Red dobio je signalna svjetla na krovu i karoseriji, prednja Recaro sjedišta s pojasevima u šest tačaka pričvršćivanja, sistem za gašenje požara i sistem za komunikaciju s kontrolom trke, a blago redizajniran prednji odbojnik s novim usmjerivačem zraka trebao bi mu pomoći u borbi sa zavojima na stazama širom svijeta.
Pored činjenice da je XM prvi BMW-ov SUV sa 'Safety car' ulogom u MotoGP šampionatu, šef BMW-ovog M odjela Frank van Meel spomenuo je da je XM također prvi 'Safety car' koji pokreće hibridna pogonska grupa koju u konkretnom slučaju čini 4,4-litarski biturbo V8 motor potpomognut elektromotorom.
Kombinovana snaga i obrtni moment (748 KS i 1.000 Nm) dovoljni su za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 3,8 sekundi i elektronski ograničenih 250 km/h, a vozači koji će naredne sezone predvoditi najbrže motocikliste svijeta ponajbolje će znati kako će se poprilično težak XM (2.785 kg) nositi s različitim zavojima. Teško je vjerovati da će im biti zabavno onako kako im je bilo zabavno u prethodne dvije sezone u kojima je 'Safety car' bio brzi i okretni Coupé BMW M2.