U slučaju M Performance komponenti za novi BMW X5, iza čijeg razvoja stoji tvornički trkaći/tunig M odjel, kupci koji su spremni na dodatne izdatke, pored ostalog, mogu računati na nekoliko karbonskih karoserijskih detalja, 20 ili (opcione) 22-inčne felge mat crne boje i komplet kapacitetnijih kočnica čije crvene kočne čeljusti "grizu" perforirane diskove.
Unutrašnjost je opremljena novim multifunkcionalnim upravljačem s obaveznim crvenim markerom koji je obložen kombinacijom kože i alkantare. Među M Performance dodatke spadaju i karbonske poluge za biranje stepena prijenosa, posebni tepisi i aluminijske papučice, a tu su i izrazito profilisana prednja sjedišta.
Nova generacija modela X5 u evropske prodajne salone stiže u martu naredne godine. Evropljani će u početku moći da biraju između dva dizelska (xDrive30d i M50d) i jednog benzinskog motora (xDrive40i), a u Sjedinjenim Američkim Državama nudit će se model xDrive50i koji pokreće benzinski 4,4-litarski biturbo V8 motor s nešto više od 460 konjskih snaga.
BMW X5 xDrive40i pokreće trolitarski 6-cilindarski turbobenzinski motor s 340 KS i 450 Nm najvećeg obrtnog momenta. Slabija dizelska verzija xDrive30d iz iste zapremine i konfiguracije motora nudi 265 KS i 620 Nm najvećeg obrtnog momenta, a sa snažnijom dizelskom verzijom M50d koju također pokreće trolitarski 6-cilindarski motor stiže asistencija četiri turbopunjača, što je na kraju dovoljno za 400 KS i 760 Nm najvećeg obrtnog momenta. BMW će nešto kasnije u ponudi imati i hibridnu verziju xDrive45e.
Cijena benzinskog modela xDrive40i u Njemačko iznosi 70.700 eura, za slabiju dizelsku verziju xDrive30d treba izdvojiti 69.200 eura, a na vrhu ponude za sada je M50d za koji bez opcija treba izdvojiti 92.900 eura.