Najvažnija promjena je "ispod kože", gdje je 400-voltna električna arhitektura zamijenjena novim 800-voltnim sistemom. Sada je potrebno svega 25 minuta da se baterija napuni od 10 do 80 posto kapaciteta, u odnosu na 37 minuta potrebnih odlazećem modelu.
Seal će biti dostupan s dvije baterije i to kapaciteta 61,44 i 80,64 kWh, a domet će iznositi 510 i 650 kilometara. Baš kao i odlazeći model, osnovni Seal za 2025. godinu pokretat će jedan elektromotor, koji isporučuje 231 KS na stražnje točkove. Snažnije varijante sa stražnjim pogonom raspolagat će sa 312 KS.
Međutim, oni koji traže još bolje performanse, moći će izabrati model s dva elektromotora ukupne snage od 530 KS i pogonom na sva četiri točka.
BYD je poboljšao i ovjes električnog automobila te ga je opremio najnovijom generacijom Disus-C adaptivnim amortizerima, koji unapređuju stabilnost, udobnost i upravljanje.
No, to nije sve, jer su načinjena i značajna poboljšanja sigurnosti. Prije svega, dostupan je LiDAR postavljen na krov, koji će unaprijediti poluautonomne sisteme vožnje modela Seal, a poboljšani su i navigacija te Autopilot, kao i funkcije automatskog parkiranja.
Unutrašnjost je također doživjela određene promjene, a najočiglednija je redizajnirani upravljač s ravnim donjim dijelom i četiri kraka, koji izgleda nešto više premium u odnosu na ranije modele Seala. BYD je pojedostavio oblik centralne konzole i pojednostavio je oblik armaturne ploče, a tu je i novi sjajni crni panel koji se proteže cijelom širinom kabine.