Nakon 17 godina proizvodnje Citroën je prestao proizvoditi model C1 koji je u dvije generacije plasiran u skoro 1,2 miliona primjeraka, a nastao je kao rezultat udruženog rada u kojem su pored Citroëna svoje modele na istoj platformi/mehanici nudili Peugeot i Toyota.
Citroën je svoj mali gradski model nudio u kombinaciji s troje ili petero vrata. U prvoj generaciji kupci su mogli birati između 1-litarskog trocilindarskog benzinca i 1,4-litarskog turbodizelskog motora koji je povučen iz ponude s dolaskom druge generacije koja je po tadašnjim normama na EuroNCAP testovima osvojila četiri od mogućih pet zvjezdica.
U Citroënu kažu da će jedan od najkraćih automobila (3,43 metra) koji se nudio na evropskim tržištima uskoro zamijeniti s jeftinim električnim modelom s kojim se u život vraća ime Ami, a penzionisanje popularnog modela C1 pravdaju trendom elektrifikacije i promjenama u navikama kupaca kojima trebaju gradski automobili.
Uz naznake da će stopama Citroëna uskoro krenuti i Peugeot, čiji se srodni model u drugoj generaciji krije iza broja 108, u priči oko popularnog gradskog trojca ostaje samo Toyota u kojoj su nedavno predstavili Aygo nove generacije s kojim je ovaj put ponuđena nešto duža karoserija i razmak između podnice i tla u duhu gradskih crossovera.