Nakon 17 godina
9

Citroën prestao proizvoditi svoj najmanji model C1

E. L.
Najmanji model francuske automobilske kompanije koji je premijerno predstavljen 2005. godine pronašao je put do skoro 1,2 miliona kupaca.

Nakon 17 godina proizvodnje Citroën je prestao proizvoditi model C1 koji je u dvije generacije plasiran u skoro 1,2 miliona primjeraka, a nastao je kao rezultat udruženog rada u kojem su pored Citroëna svoje modele na istoj platformi/mehanici nudili Peugeot i Toyota.

Citroën je svoj mali gradski model nudio u kombinaciji s troje ili petero vrata. U prvoj generaciji kupci su mogli birati između 1-litarskog trocilindarskog benzinca i 1,4-litarskog turbodizelskog motora koji je povučen iz ponude s dolaskom druge generacije koja je po tadašnjim normama na EuroNCAP testovima osvojila četiri od mogućih pet zvjezdica.

U Citroënu kažu da će jedan od najkraćih automobila (3,43 metra) koji se nudio na evropskim tržištima uskoro zamijeniti s jeftinim električnim modelom s kojim se u život vraća ime Ami, a penzionisanje popularnog modela C1 pravdaju trendom elektrifikacije i promjenama u navikama kupaca kojima trebaju gradski automobili.

Uz naznake da će stopama Citroëna uskoro krenuti i Peugeot, čiji se srodni model u drugoj generaciji krije iza broja 108, u priči oko popularnog gradskog trojca ostaje samo Toyota u kojoj su nedavno predstavili Aygo nove generacije s kojim je ovaj put ponuđena nešto duža karoserija i razmak između podnice i tla u duhu gradskih crossovera.