Pored broja cilindara, turbo podrške i ručnog mjenjača, zajednička osobina (praktičnih) sportskih automobila koji su u ovom slučaju stali na startnu liniju je i prijenos snage samo na prednju osovinu.
Najsnažniji među njima je Hondin Civic Type R s dvolitarskim motorom koji razvija 320 konjskih snaga i 400 Nm najvećeg obrtnog momenta.
Slijedi ga Renault Megane RS Cup čiji 1,8-litarski motor nudi 280 konjskih snaga i 391 Nm najvećeg obrtnog momenta, a najslabiji na papiru je Hyundaijev model i30 N s dvolitarskim motorom koji u snažnijoj verziji (Performance paket) nudi 275 konjskih snaga i 353 Nm najvećeg obrtnog momenta.
Uz činjenicu da Renault odnedavno u ponudi ima i Megane RS Trophy (300 KS i 400 Nm), koji bi bio primjereniji konkurent Hondinom modelu, za prelazak 402 metra najmanje vremena potrošio je Civic Type R.