Cupra se 2018. godine odvojila od Seata, a potom je uslijedio vrtoglavi uspjeh i rast prodaje sa 14.000 automobila u 2018. na 230.000 vozila u 2023. godini. Problem je što taj uspjeh mora postajati sve veći, a ključ je u širenju ponude koju će do sljedeće godine činiti Leon, Formentor, Born, Tavascan, Terramar i Raval. Međutim, to nije sve, jer se očekuje i nevjerovatno atraktivni shooting brake u obliku modela Dark Rebel.
Kao što je poznato, koncept Dark Rebel je predstavljen prošle godine, a sada ide ka fazi proizvodnje iako tek treba dobiti konačno "zeleno svjetlo".
Cupra bi trebala godišnje proizvoditi između 10.000 i 20.000 primjeraka potpuno električnog modela Dark Rebel kako bi bio profitabilan, a uz to je potrebno koristiti mogućnost dijeljenja platforme i komponenti s modelima iz Volkswagen Grupe. Nova električna platforma nazvana SSP Sport se razvija za električne Porscheove modele Boxster i Cayman, a upravo bi ona mogla biti savršena za Dark Rebel. Ova platforma podrazumijeva baterije smještene iza vozača i suvozača, čime se omogućava balans te niska pozicija sjedenja.
Međutim, proizvodnja modela Dark Rebel ovisi o jednom važnom faktoru.
"Moramo zaraditi mnogo novca, nastaviti povećavati profit i održivost, a nakon toga ovaj model može postati jedan od naših prioriteta. Trenutno imamo mnogo drugih prioriteta poput proizvodnje Tavascana i Terramara, no ovakav automobil bi definitivno imao ogroman utjecaj na Cupru kao brend. Nažalost, on ne može biti prioritet za kompaniju, jer bi to bilo besmisleno i egoistično. Volio bih proizvoditi automobil, bio bi moj vlastiti kad odem u penziju, mogu me poslati kući u njemu pod uslovom da mognem ući i izaći iz njega tada", poručio je predsjednik i direktor Cupre Wayne Griffiths.