Komentari (63)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
tablet na tockovima
Zavist. je loša stvar.
Niposto kupovat bez neke garancije. Samo ko ima u dzepu da popravlja. Tesla 3 i nova je macak u vreci. Veoma los kvalitet a dijelovi skupi. I nije to slucaj samo u Tesli.
pa svaka tesla ima garanciju generalnu od 4 godine a na bateriju i motore 8 godina ili 200000km
Svaka nova Tesla ima garanciju ali polovna nema.
PRIKAŽI ODGOVORE (5)
Od 0 do 100 km/h ubrzava za 3,3 sekunde ... NEVJEROVATNO
Kupiti polivan el auto je kao i kupiti polovan bilo koji elektricni uređaja koji radi samo na bateriju. Baterija slabi sa vremenom. A zamjena baterije na el autu ce vas koštati bogatstvo.
Živimo u državi u kojoj mehaničar ima problem kad mu dotjeraš pasata šesticu, a kamoli ovaj svemirski brod. Osim toga, gdje da ga punim? Recimo, dođem kući sa praznom baterijom i taman stavim da se puni, a neko me nazove da hitno odem negdje. U toj situaciji sam bez auta.
Krenem iz Tz u Sa, Mo ili Neum i nemam gdje napuniti. Da postoji infrastruktura, vrlo rado. Dosta mi je divljanja cijena u režiji Hife i ostalih.
u BiH postoji preko 200 punjaca I 90% ih je besplatno
Na puniocima u EU, koje fino naplate struju, već dolazi, bukvalno, do fizičkih naguravanja. Vrijeme dolaska na cilj ako putovanje podrazumijeva barem jedno punjenje ne može se precizno odrediti. Na osnovu trenutne infrastrukture EV auta za sada su promašaj. Uz to nemaju nikakve veze sa ekologijom koja se gura u prvi plan. Jer njihova proizvodnja kao i najčešći izvori struje daleko su od "zero" emisije.
za infrastrukturu si u pravu i tu ce se morati jos poraditi. Za ekologiju nisi jer vec poslije 80.000 km je ekoloska bilansa elektroauta bolja i vremenom se jos vise poboljsava. Jedino proizvodnja elektricara je losa za ekologiju.
Nesto najruznije na svijetu.
U Zenici se vec par godina na taxi vozi tesla s, njega trebate intrvjuisati, mialim da je pravo zadovoljan, a vozilo gaxi preko 300 000 km
gdje nece biti taxista zadovoljan trosi 2 KM na 100km umjesto 20 KM sa nekim dizelom. usteda 90%
Pametno razmisljanje 👍. Ja bi ga pitao koje ce auto kupiti sljedeci put kad bude mjenjao …. Vjerujem da bi njegov izbor bio ponovo Tesla
Jbt. Sve eksperti, navozali se Tesli,pa iznose kritike....
Kao neko ko ima Teslu Model 3 već 2 godine, mogu samo potvrditi da je Tesla najbolja opcija koja se može dobiti za novac. Nema obaveznih servisa, jedino zamjena filtera zraka kabine koju sam mijenjam, sjedi i vozi. Ako je mreža punjača zadovoljavajuća, idealan izbor. Jedina mana je autonomija u zimskim uslovima.
Nikad Tesla. I jedan je Tesla, a to je Nikola, ovaj mu ukra ime na račun reklame
bez infrastrukture u BiH jos uvijek nije za kupovinu, osim ako nije drugi automobil i ako ne mozes puniti kod kuce. tek za 5-10ak godina ima smisla razmisljati o struji
Vozim po Evropi od Hamburga do Trsta. Nikakav problem. Infrastruktura punilica je dobra i postaje sve bolja. Problemi nastaju kad zakoračiš prema istoku. A mi smo u svemu zadnji pa će i to dobro potrajati. Riješimo kao prvo otpad i smog. Zabranimo loženje uglja u malim pećima. 15 litara zraka svako dnevno udiše. Namirnica br. 1 a zagađena do bola. Step by step.
Otpor je veliki prema elektrici vidim, ali izgleda to nas ceka dzaba se mi koprcali, jednostavno nece bit izbora nekad u dogledno vrijeme
Samo benzinac automatik i minimalno 4 cilindra recimo od 2018 brend nebitan.
Vec imam. Extra auto.