Komentari (20)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Citao sam dosta o ovome motoru, malac ima impresivne performanse, kao i "kolege" u Opelu, Hyundaiju... Medjutim, nisam bas siguran u njegovu trajnost, jer motori podvrgnuti downsizing - u, pa jos spregnuti sa turbinom, trpe mnogo veca mehanicka i termicka opterecenja, nego atmosferci "normalnih" zapremina. performanse i ekonomicnost su extra, a ostalo... vrijeme ce pokazati...
Dacia - auto za budale.
To rece vozac Audija starog 15 - 20 godina.
Dacia stara 15 godina i nije u voznom stanju.
PRIKAŽI ODGOVORE (1)
Mislim da je taj rucni modus totalno nepotreban, ako vec ima automatski modus!Recite mi ko ce voziti automatika, i onda eto kao nekada odluciti da "šalta", ma nema šanse...
Nije nepotreban, ima situacija kada je potrebno izvrsiti promjenu brzine rucno cak i na automatskim mjenjacima, npr. kada se s vozilom savladava veliki uspon, automataki mjenjac ce u strani pokusati prebaciti u drugu brzinu, naravno u velikoj strani nema sanse da moze nastaviti sa drugom brzinom pa ce vratiti u prvu brzinu, taj ciklus ce se ponavljati dok vozilo ne savlada tu uzbrdicu, na suhoj cesti tj. uzbrdici osim par trzanja to i nije problem, problem je kada je ta uzbrdica mokra ili pod sniijegom gdje bi se uspon sa konstantnim pogonom mogao proci bez problema ali kada se na takvom terenu izgubi brzina tu nastaje problem. 2 situacija je kada se pretice drugo vozilo, kod klasicnog automatskog mjenjaca prilikom preticanja tj. davanja jaceg gasa mjenjac zataji nekoliko sekundi prije nego vrati u nizu brzinu, tih nekoliko sekundi mnogo znaci prilikom preticanja, s manuelnim modom se mjenjac moze rucno vratiti i preteci vozilo na kriticnim mjestima, takvih mjesta je puna BiH.
@Sultan i kompanija: Rijesili su taj problem sa DSG i novijim softverom. Ili ga prebacis u sport pa ne salta dok bas nije u crvenom :)
PRIKAŽI ODGOVORE (7)
To live content with small means; to seek elegance rather than luxury, and refinement rather than fashion; to be worthy, not respectable, and wealthy, not, rich; to listen to stars and birds, babes and sages, with open heart; to study hard; to think quietly, act frankly, talk gently, await occasions, hurry never; in a word, to let the spiritual, unbidden and unconscious, grow up through the common – this is my symphony. ” ― William Ellery Channing
Sad kad bh tasksisti krenu da kupuju dacie sa automatskim mjenjacem
Ma kakvi, oni bi se hebali za dinar tj marku, ako manuelni mjenjac trosi fening manje na 100 km oni ce voziti manuelni.