Mislim da je taj rucni modus totalno nepotreban, ako vec ima automatski modus!Recite mi ko ce voziti automatika, i onda eto kao nekada odluciti da "šalta", ma nema šanse...
Nije nepotreban, ima situacija kada je potrebno izvrsiti promjenu brzine rucno cak i na automatskim mjenjacima, npr. kada se s vozilom savladava veliki uspon, automataki mjenjac ce u strani pokusati prebaciti u drugu brzinu, naravno u velikoj strani nema sanse da moze nastaviti sa drugom brzinom pa ce vratiti u prvu brzinu, taj ciklus ce se ponavljati dok vozilo ne savlada tu uzbrdicu, na suhoj cesti tj. uzbrdici osim par trzanja to i nije problem, problem je kada je ta uzbrdica mokra ili pod sniijegom gdje bi se uspon sa konstantnim pogonom mogao proci bez problema ali kada se na takvom terenu izgubi brzina tu nastaje problem.
2 situacija je kada se pretice drugo vozilo, kod klasicnog automatskog mjenjaca prilikom preticanja tj. davanja jaceg gasa mjenjac zataji nekoliko sekundi prije nego vrati u nizu brzinu, tih nekoliko sekundi mnogo znaci prilikom preticanja, s manuelnim modom se mjenjac moze rucno vratiti i preteci vozilo na kriticnim mjestima, takvih mjesta je puna BiH.
Razumio sam ja tebe.
Ne vozim Daciu ali kad bi birao izmedju nove Dacie i nekog drugog vozila starog 10 - 15 ili 20 godina sigurno bi izabrao novu Daciu, novo je novo, mozes biti siguran da sljedecih 5 godina neces imati nikakvih problema, ne moras brinuti kad treba mjenjati zupcasti, koliko su potrosene kocnice, lafete i krajnice, radi li EGR ventil kako treba, osluskivati sta cvili na autu pa traziti jeli to lezaj na alternatoru, alnaseru, los cetkice na regleru i stotine klinaca kojih sam mjenjao na starim autima.
Ja vise volim japance. Evo vozim Lexus IS350 vec par mjeseci, kupio sam ga vec starog 5 godina ali kao nov je. Svi servisi u Lexus garazi. Tek sad znam da je VW auto za sire narodne mase.
Slazem se Japanci i Koreanci mi se svidjaju zbog serijske opreme ugradjene u auta, VW grupa previse ciganise na tim stvarima pa se dodatno kupuje sve od radia, pretinaca ispod sjedista, pretinaca za naocare, elektropodizaca stakla, daljinskog zakljucavanja i raznih gluposti koje kod ostalih proizvidjaca dolaze u serijskoj opremi, na kraju cijena VW modela iz srednje klase kada se na njega stavi oprema koja se kod ostalih seriski ugradjuje izadje 5000 - 10000 km skuplje za iste karakteristike vozila.
Dobra osobina VW gruoacije jeste sto imaju jeftinije dijelove pored toga masu divljih dijelova koji su bagatela cijenom, sto je nas narod vjerovatno zbog TAS-a prihvatio to vozilo pa je lakse prodati polovno VW vozilo nego vozilo drugog proizvodjaca.
Finansiski nisam sposoban da kupim nov Toyota Rav 4 kratki a polovan mi se ne kupuje, inace to vozilo bi volio vise od bilo kakvog Audija, Pasata i slicnih vozila.
Pa nije bas tako sad. VW dijelovi su mnogo skupi, cak i skuplji nego za Toyotu (ako govorimo za novije Passate npr).
A RAV4 je sila, samo jes skup ako ces novog kupovati. Ali pogledaj mozda Hilux ili Nissan Navara. Sve predobra a multifunkcionalna vozila.
Nijedno mi se ne svidja kao ta kratka Toyota.
Kod auta starih 3 - 5 godina cijena dijelova je priblizno jednaka ali tokom godina VW dijelovi postaju pristupacniji, pogotovo oni kopirani, npr. regler za Golf 4 kosta 20 km, cak se i za 15 moze kupiti, regler za Opel Astra istog godista kosta 65 km, oba reglera nisu orginalna, oba regkera su oblikom jednaka samo je razlika sto se jedan kaci na dzek na drugi se kablovi kace pod saraf tj. maticu, da ne govorimo o kolicini tih dijelova pa se regler za Opela moze naci u 2 prodavnice u gradu a regler za Golfa ima u 20 prodavnica autodijelova, Opel je jos duplo bolje pokriven sa dijelovima od Japanaca. Malo je trziste BiH, kada bi Japanci bolje organizovali prodajno servisnu mrezu, mislim da bi se vozalo vise Japanskih vozila koja su sigurno kvalitetnija od VW, bar sto se tice Toyote, jer nije Amerikanac lud sto kupuje najvise Toyota, razlog sigurno postoji.